<3 Sade

hey okej,, typ de börjar bra att blogga ,, har gjort de nu två dagari följd., hoppas de fortsätter så,,

idag vaknade jag och kände mig lite piggare än vad ja har gjort de senaste två förkylningsveckorna.. :/
mormor kom och städade här hos morbror.. så de va ju bara att hugga i och hjälpa till

ja va ju ledig igår och chilla sönder mig.. helt underbart,,
trodde ja skulle få göra de ida också mennnn cash is king och dom ringde mig från ena fritdsgården ida,, så de va ju bara att knega..
men de e sååå tragiskt chill att jobba på fritidsgårdar.. fast ja blir lite irriterad på vissa man har jobbat med som verkligen inte gör NÅNTING.. bara sitter på sina ärslen och antingen pratar i telefon eller bara tittar in i en vägg och väntar på att ungdomarna ska komma och snacka och umgås
ja själv ,, kan absolut inte spela pingis, biljard eller nåt sånt men ja gör de endå ! ååh blää

nee men sen har ja inte gjort mkt mer ida fan,,

helgens planer är att kanske åka till tyresö imorn och ha tacokväll me nåra vänninor,, eller/och träffa dylan,, och sedan lördag jobba 11-22..
sen finns inte mkt mer inplanerat

har inga cash heller,, bläääääää hatar detta!! ja vill få en fet lön och shoppa fett!

älskar sade btw!! för er som inte har lyssnat på henne,, de till att gör så..
ha allmänt chillmode och lyssna på henne
eller älska till hennes musik b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0