Cherish the day

jag mår upp och jävla ner asso..
ja har inte skrivit på länge men allt e kalabalik hela tiden så ja orkar inte plus att ja jobbar som en tönt!
after work vart de me miss S i lördagskväll.. de va gosigt

Mr R.. got to love it säger ja bara!

berättar sen när humör finns

idag är drog ja morsan och mormor på rättegången som handlade om vårdnaden om lillasyster..
det gick typ skit
ja ringde och flippa sönder på pappa.. ojj vad ja grät och skrek,, började sparka och slå på en vägg.. asso ja såg svart..
usch hatar sånna utbrott.. tur att de inte händer så ofta..
har jätte ont i handleden

pappa va läskigt lugn och de störde mig.
han berättade att han va en annorlunda person men ja bara sket i det

hoppas till gud!! till gud! eller vad de nu är som härskar att min lillasyster inte får minsta tendens av uppväxt som jag har haft.

jag sa det till pappa också

- Du har sakt att vanessa aldrig ska få genomlida det ja har fått genomlida
- Men nathalie, jag är en annan person ida,, vi kan träffas och prata..
- Så fan heller,, *fnys* en annan person, aah i nåra veckor men sen dyker det monstret upp som finns inom dig

Advokaten tyckte inte att ja skulle va me under rättegången ida eftersom ja kan kallas som vittne under nästa..

så ja och mormor drog ner på stan,, ja shoppade en lila, fet blingbling ring :D;), och ett par jätte fina heals som de va love-at-first-sight med,, och sen fick ja en tidig födelsedags present av mormor också,, en svart skinnväska med rosett och en ny plånbok som matchade!!! :D

haha en plånbok va ett sånt där måste köp som man har tänkt länge på att köpa men inte funnit rätt eller rätt tillfälle hehe

men men nu ska snart Mr R komma och hämta mig,, så ska ja hem, hämta myskläder och glida hem till honom



LEVER FÖR DAGEN!
DET JAG INTE DÖR AV GÖR MIG STARKARE!

Kommentarer
Postat av: Miss Em

Jag förstår inte hur jag har kunnat missa att du har en blogg ? Den här läggs in på favoriter, måste ju hålla koll på dig nu när vi inte hörs så mycket :( <3

2009-03-31 @ 17:43:07
Postat av: Annina

<3 hjärtat



jag ringer dig ikv!

2009-04-01 @ 11:32:19
URL: http://anninau.blogspot.com
Postat av: Vickie

Jag älskar diiig <3

2009-04-02 @ 08:16:17
Postat av: Vickie

Jag älskar diig <3

2009-04-02 @ 08:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0