cherish the day

ja måste bara berätta om min bergochdalbanedag idag asso

okej för nåra dar sen så va ja på väg hem,, väl utanför porten så kollar ja åt höger och ser bland de sexigaste jag vet..
en snygg snubbe med jobbarbrallor! :O CRAVINGS!

men iaf.. och min kusin har ju då en egen hemma hos sig,, men de hör inte hit

ja bara såg lite glimtar av han och gled in i porten

Okeeejjj ja drog väl ut på ciggen lite,, och glimtade lite extra,, men han va såååå fin! och hade jobbarbyxor! :P


igår kollade ja mitt saldo också och ja hade 500 spänn på kortet TILL MIN FÖRVÅNING :D
 yeey :D livet lekte..

så idag hade ja planer på hur ja skulle spendera upp dom,, så ja skulle sola,tanka på kortet och käka den där suupergoda carbonaran från pizzan
,, fixar mej och drar hem för att hämta nåt och fixa me posten

Och vem kommer inte hem till mig mitt i allt om inte Den Snygga Jobbarsnubben :D <3<3

ja ringer kusinen och piper om att han e där och hit och dit,,
börjar sen samtala med herren som sedan berättar att
...
han ska flytta långt åt helvete,, för de första
....och för de andra
Att han är Upptagen! såå klaaart

så ja tänker fine whatever.. muusigt ögongodis iaf :P

och sen tänker ja,,, ja har ju pengar iaf.. så att gå och sola skulle ju typ va as mysigt..


HAHAHAHA dåå checkar ja mitt saldo innan ja glider iväg på mitt "spendera-pengar-äventyr"

- du har 21 kronor



:O VA?????

för en vecka sen köpte ja en busskort som dom nu har dragit pengarna ifrån på de :O


SÅÅÅÅ ARG!!!

men ja ska träffa mr.S idag och gå på bio iaf så de blir gosigt :)

den här bilden e såå himla fin :D

njut


Kommentarer
Postat av: Sofia

Update?

2009-03-11 @ 16:29:38
URL: http://sofiafernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0