Dead and gone

nån karl som matchar en som svart och vitt?,, snälla hur jälla svårt ska de vara??
ja e så jälla trött på de här,..


om en kille inte är intresserad av en på en "förhållande-nivå".. så nämner han väl aldrig ett ex i ett samtal..
de e så ja tolkar en sån sak iaf..

typ tjejen säger - ja kanske ska börja jobba med det här
så säger killen - mitt ex gjorde de och de va as hett

..för mig så har han fuckat hela relationen där!

men ja vill va singel och leva livet fett,, pallar inte va låst
men ja vill fortfarande veta att min mr.Big fortfarande finns där ute..
så man inte springer förbi honom påväg hem med ett onenightstand lixom... bläää
________________

igår så jobbade ja 11-22.,, kusin och hennes vännina drog och hämtade mig från jobbet och sen hämta vi upp en till och drog på en as keff ferre nånstans..

vaknade ida och drog me morbror till studion,,
hade lixom inge bättre för mig,,
sen drog vi till hoodet och solade och köpte pasta carbonara,, fan skiiit gott på pizzerian :D
*skriverupp*
har lekit me morbror hela dan så de har varit mysigt
hyrde en film också som ja somnade till efter maten,, ja va såå mätt fan - Max payne,, den verkar tung så ja ska väl slå på den imorn,, här i hoodet så hyr vi ju filmer i en vecka ;)

skulle kanske ha mött mr.S men han sov hela dan..
kanske ska ses imorn istället...

såg de där wipeout ida,, hehe fett sköna "kommentatörer"

Dan Bäckman aka. Papi Raul :D

-de e så här de kan gå om man köper ut till en fjortis! :D<3

och sen såg ja de där Sanningens ögonblick.. så jälla nice program,, men shiiit vilka frågor,, de kom fram att snubben va bi och han hade vart otrogen mot sin flickvän och snackat skit om sin bästa polare som satt i panelen,,
kalabalik yao..får inte missa nästa vecka haha
..
ja har så sjukt ont i halsen av all jävla hosta ja blir galenpanna!!


______________________

Måate bara säga - big it up for -Carolina gynning, Bigbrother Jessica, Linda Rosing och alla andra as sköna brudar som gör sig berömda på deras sätt!!

propps bara!

___________

Pga tobak så kan människor begränsa sig från dig rökare!

___________



asso ja kan inte låta bli att vara så anti människor.. blää bara hathathat.. folk får mig att bli hatisk.. ja vill ju verkligen inte de fan



min rastaman är de finaste som finns,, synd bara att han e så djup så ofta typ.. men de e skönt i sig..
min gbgare e också fett nice men han e så slampig
de e lite vi får helt enkelt vänta och se



nu har ja bloggat ida igen skit bra

PUSS PÅ ALLA ÄLSKLINGAR






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0