Krazy!

Okeej,, igår jobbade ja 11-22..
drog in till stan för att möta upp miss Em och två snubbar

Vi drog till en klubb i stan,, den där ena snubben som kom med miss Em,, skulle va min blind date som va så ful att jg vart blind haha

iaf så ja hörde ju av mig till min tobakskille eftersom ja endå va i stan,, vi skulle ju inte träffas förns dagen efter men men
så han sa att han kunde hämta mig när ja ville på natten,, :D

på klubben också så stötte ja på ett skiit gullligt ugdomligt äldre par som stannade upp och stog och typ pekade på mig och ba

du,, du duu e såå jävla söt!! bläblä..
haha ja trodde dom ville tjafsa först haha
skit söta iaf

sen vart ja lite väl vinglig så ja ringde han,, så han kom och hämtade mitt fulla ärsle :P

sen vart de lite garv - RAW med eddie murphy <3 -
och ryggmassage :)

dagen efter går den lilla ängeln och shoppar champagne, pizza och juice till nattybollen :D

så ja ligger efter maten och degar till The Hills<3<3
och han kommer och säger att han har fixat ett bad till oss,, han tar mig i handen och vi går in i badrummet och där så har han ställt upp champagnen, glas och tända ljus :D

så vi badade och snackade skit och sen hetta det till :D 2 gånger haha!!

skit mysigt! honom träffar vi igen

just nu sitter ja hemma hos miss L och ska glida hem, hämta cash för vi ska ut idag med mr M och nåra snubbar till :)
skit gosig start på dagen alltså


nu ska ja glida - full rulle


PUSS & HÅNGEL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0