I Like 2 Fuck Sexy Boys!

heheeyyy!!

såå vi drog till en klubb i lördags jag och miss L ,,
och sen fíck ja reda på att sötaste mr M är helt into mig vilket ja tyckte va skit rart :)
och sen får ja reda på att han har bombat min facebook hela dan och när han fick reda på att vi skulle ut så vart han helt överlycklig typ

men så började ja grubbla.
ja har träffat han nåra gånger och han har aldrig visat mig nåt sorts intresse,, snarare tvärtom

Hur många hemliga beundrare har vi igentligen?
okej,, viist ja hade En,, men man kan ju inte låta bli att börja tänka och kolla sig över axeln utomhus hehe

fortsättningen på lördakvällen va awsome,, ja träffade på en kille som ja hade haft som ögongodis en helkväll på en annan krog för nåra helger sen..
så vi började komunicera och min lördakväll avslutades skönt tillsammans med en hetare lookalike till heta:




______________________________________________________________________

igår va de chillmode med film och moffa med miss J <3

idag vart de storstädning hemma,, sen blirre solning, jobb,, sen vet ja inte vart vinden tar mig,, eller nån annan för den delen ;)








Like me or Love me babys ;)


<3<3 peace out

Kommentarer
Postat av: Jen

Ja den är bra :)

2009-03-17 @ 15:58:10
URL: http://jenniferpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0