I take it back, UNFUCK YOU!!

idag vaknar ja av att mamma är hemma och säger
- ja ska ner och sola, ska du med eller?

så ja vaknar i sängen i typ 10 min och sen klär på mig och går..
köpte med mig juice och flingor hem,, måste ju göra nåt av mjölken ja har hemma haha!

just nu har ja väärsting lock i örat och lyssnar på musik på mobilen.
idag jobbar ja 17-22,, och ja har inte gjort ett piss ida :D... så jävla skönt faktiskt..! annars så ere alltid nåt huxflux man ska iväg eller så..

hade önskat att ja kunnat gadda mig ida men men..
den kommer bli såå FET min karp <3<3
ja la upp den bilden i ett privatfotoalbum på en hemsida så om min data skulle krascha så skulle den finnas där också lixom.. 2007 la ja upp den och då har ja endå haft den på datan i nåra år.. så ni kan ju tänka er att ja LÄÄNGTAR efter Min Karp!


Dom ringde från en av fritidsgårdarna ida och ville att ja skulle jobba 2 fredagar i rad,, men mitt schema ligger på 11-22 bägge fredagarna som kommer.. fan asso!! ja vill - ja saknar alla kidsen fett!

ajja,, ja börjar digga detta singelensamlivet,, nu ska jabörja fixa och doona med mitt shitt.. fixa platt tv, tatuera mig, kirra eget place, kolla upp göteborg lägenhet och jobb, lugna gatan intensivkursen, alla små shopping cravings måste ja bli av med, som fuskpäls, löshår,piercings,goosejackan,blääääää!!!

sen kanske min prince charming poppar upp undertiden.. who knows.. eller så blir jag me,myself and i for the rest of my life,, i dont give a fuck för tillfället!

_________________________________________________________________

telefonsexet igår va underbart! min Gbgare är allt en kvinna kan önska en kväll efter jobbet :D haha
inga känslor! bara hett sexprat! oouu lala!
vi bara berättar så detaljerat vad vi ska göra med varandra,, eller han mest,, haha - en kvinna måste få bli bortskämd ibland! - :P
ja blir så där fnittrig och skakar så fort ja tänker på hur underbar han är..:D

trust me,, inga känslor mellan honom och mig!! han e underbar på ett sexuellt och njutbart sätt .. men de som e bra är att han kan kombinera att vara underbar som person också.. :)

Han vill äta mig!
Och han ska få göra det!
Han är min och jag är hans! :D so fucking lovely!

_____________________________________

ja behövde en 17-22 dag idag faktiskt.. lite alone time just for me!


nu orkar ja inte skriva mer
haha


____________________________
Bless me with your smile
Cherish the day


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0