Moving on! <3

idag så va nåra från familjerätten här och skulle diskutera hur vida det skulle bli angående vårdnaden om min lillasyster mellan mina föreldrar.. de vart faktiskt rätt känslomässigt,, men de e ju bara för att ja inte har tagit itu med allt från förr..

en jätte snygg kille snurrar i mina tankar,, Mr.G
han va inne och handlade förut och ja kunde inte låta bli att fnittra!! haha som en liten skolflicka :D

-helt mysigt älskar!-


äälskar sarah dawn finers låt..ja behöver den nu i mitt liv faktiskt...

ja ska nog (tills nästa gång ja har druckit nåra drinkar och ett heto kommer fram till mej) sluta va så promiskuös tror ja,, hehe eller iaf lägga de i åtanke..

ja har fått reda på att mina utbetalning på min lön inte kommer förns nästa månad! :O
omg ja kommer gå heeelltt utan pengar en helmånad till!!!

gud vill inte att ja ska shoppa :'(


är hos mamma, ska äta middag här..

så de blir gosigt,,

Kisses and Hugs on my babybooboo's!


START LIVING MY LIFE FOR ME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0