POKONIS = Puss och kram och nyp i stjärten

okeeej så vi anlände hem från flen,, jag och miss J ..
ja fick lock i örat... seriöst grovt lock i örat ner i halsen tillome!!
ja trodde ja skulle dö!

sen drog vi till maria och fiestade oss lite,, fick lite vin av mina kära vänninor :)
sen drog ja vidare och mötte upp mr T.. massa gos och mys bara!
han va supertrevlig så ja hoppas vi ses igen..har inte hört av han än dock.. så..
we will se.

idag drog ja hem och röjde upp lite hemma,, sen kom styvsyster hit för - myskväll -

miss J och Mr N kom hit idag också <3<3
supermys
vi drog till morbror och hälsade på och ja röjde upp där!
sen drog vi iväg jag och Mr N och lämnade tvn (som hade stått hos morbror)hem till mej så nu har ja en tv i mitt rum :D

har fått brynen noppade, kollat på en dansfilm - Center Stage - den va gos,( till alla phlikkor och fjollor - sockersöt kille med ;) ..)
filade naglarna, målade dom svarta,

ska gå och massera nu

HA EN FORTSATT TREVLIG AFTON!

POKONIS!



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
bilder från igår:.  <3
















Kommentarer
Postat av: Maria

love u



<3

2009-03-24 @ 00:32:32
URL: http://mariavm.blogg.se/
Postat av: Wiintiish

öööö du goosboll och sesboll =D

2009-03-29 @ 16:14:07
URL: http://caandygirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0