Sex on fire!

okej,, tack syster för att du tjatar så ja får bloggen gjord.. men nu har ja fan varit jälligt duktig,, måste beröma mig själv ju :D

Me, Myself and I,,
så jävla klockrent igentligen,, en halft vis kvinna miss C,, tack


- Den enda riktiga vännen du har på den här jorden är dig själv, din bästis är dig själv, för du kommer alltid finnas vid din sida, ställa dig upp när du är nere och det är bara du som kommer lämna den här jorden tillsammans med dig själv..

Det är ingen som kommer dela ditt sista andetag med dig .
Derför ska du ta väl hand om dig själv i första hand så att i alla (eller iaf de flesta) situationer att du mår bäst!

Den enda som får dig att inte gråta och må dåligt är dig själv, det är ju bara du som väljer att vara med killen som får dig att lida, det är bara du som ser dig i spegeln och ser ett monster, det är bara du som kan ta itu med dina problem själv.


nu säger ja inte att familj och vänner och en älskling är fel,, haha dom e ju superviktiga!!
bara de att man SKA/får tänka lite extra på sig själv för de mår man bara bra av :)


okej igår jobbade ja på gårn,, de va gosigt som vanligt
och sedan hörde en gammal vän av sig och ville äta upp mig :D
och nat säger aldrig nej :D:D.. speciellt inte till mr L.Z

så vid 00 igår natt så säger han att han ska betala taxi till mig så ja ska åka igenom hela stan för att komma till honom..
-tss skulle inte tro de.. ville han nåt så fick han komma och hämta mig.. that's it!

men sen styrde vi upp grejer så han kom till mig och hämta mig sen drog vi från min morbror vid 01 snåret och rulla hem till mej,, där vi va ostörda..:)

Fight club sattes på,, men de vart inte mkt tv tittande,,vi fixade en egen club istället ;)

En mkt bra älskare och en fantastiskt fin discostick :D


gotta love it


__________________________

...Hora är den du betalar...
...Slampa är den som har sex hejvilt...
...Slyna är den som har sex med alla förutom dig...
...Och sen finns de livsnjutare...



Kysskalas!


Kommentarer
Postat av: Annina

discostick :P



miihhih



LOVE U <3

2009-03-06 @ 14:58:09
URL: http://anninau.blogspot.com
Postat av: Sofia

Jasså du stump så du snuskade dig med han.... :D

<3

2009-03-07 @ 10:08:16
URL: http://sofiafernandez.blogg.se/
Postat av: Telluz

hahaha skön du är natti <3 :)

2009-03-08 @ 22:46:24
URL: http://teluvio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0