Up yours!

idag vart de översvämning hemma,, men de e cool nu
mamma kom och hämtade mig och hanna för vi skulle äta midda hos hennes kille
sen efter de så kom kusin och hämtade mig så drog vi till morbror..
handlade moff och moffade ikväll,, ja fick håret plattat och förbereder mig mentalt för mitt sjuka schema som kommer nu,, ja kommer få jobba ärslet i småbitar.. så till alla runtom mig! jag älskar er men ja kommer va äääckligt trött och deprimerad!
just warning you..

nu ska ja snart gå å lägga mig med kusin och gosa,,
mamma skulle komma vid 9 imorn och hämta mig.. ja måst hem innan jobbet också..

Girl Power

<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

men det kommer säga klirr i kassan sen! :D



<3

2009-03-23 @ 10:47:20
URL: http://anninau.blogspot.com
Postat av: Anonym

men det kommer säga klirr i kassan sen! :D



<3

2009-03-23 @ 10:47:34
URL: http://anninau.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0