Godess


Hey babes and playmates!

okej,, så min storesyster sa till mig förra veckan att ja skulle börja blogga och skriva av mig..
så.. here i am

Nathalie heter ja, fyller 20 i sommar, bor i sthlm men mamma och lillasyster (som endå inte bor med mig utan hos mammas pojkvän)

Singel sen 2 månader,, lite bridgetjones över mig oftast men men:P

Är uppväxt i en förort i sthlm i 15 år, flyttade till en ort utanför sthlm och bodde där i 5 år och sen sommaren 08 så har ja bott i sthlm igen..
men ska så fort ja kan och orkar flytta till göteborg - älskar -

just nu på jobbar ja extra på två fritidsgårdar och heltid på en videobutik,, så cashen rullar in som dom ska straxt

renoverar badrummet gör våran typ bostadsförening,, så ja bor hos min morbror nu i 3 veckor typ,,

Singelheten blir ju bara jobbig pga ensamheten,, men de va derför ja dumpa min senaste,, långdistans,, plus att ja inte ville uppfostra en 20 årig karl..
vill ha en riktig man! vart finns du?




Jag hatar att sova själv








Kommentarer
Postat av: Sofia

Naaaaajs min plutt.. :)

braa nu är det bara skriva av dej.. =)

jag vet att de finns ganska mycket uppe

i dig som gärna vill rinna ut här..

<3

2009-03-04 @ 23:55:26
URL: http://sofiafernandez.blogg.se/
Postat av: Vickie

Välkommen bebi <3

2009-03-05 @ 12:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0