I Allways Kiss And Tell ;)

Jag låg och tänkte precis på hurvida jag vill ha bekfräftelse av den karln ja dejtar..

Men sen slog det mig verkligen.. haha

Verför ska ja behöva höra att ja e söt och vacker oallting hela tiden??
Räcker det inte med att han gillar mig och jag gillar honom?!!

Herregud så barnsligt igentligen som ja tänker..

Alltså de slog mig som en blixt haha..

Killen ja dejtar nu han gav mig vääääldigt mkt bekfräftelse i början,, jag är en väldigt bra människokännare (vill ja tror ja iaf hehe) så ja vet om en människa e bullshit eller rak så att säga haha
Och som ja sa,, denna killen gav mig väldigt mkt i början,, han pratade om hur de va ödet och yaddayadda.. till den punkten att ja började gråta haha

Det jag vill komma till är att saker oting har förendrats (= jag är inte lika bortskämd längre) pga att hans vän har gått bort precis nu i början när vi har träffats och ja har varit så hemsk IBLAND så ja har förbi sett alla de gånger han faktiskt har bett om ursäkt för att han har haft svårt att höra av sig,,pga depp.. 
Då har ja inte börjat tänka på ett svartsjukt sätt men snarlikt kanske..

Nedvärderat mig själv och tänkt dumma grejer hela tiden som att "han hade väl bättre saker för sig än att höra av sig till mig" osånna saker och verkligen tryckt ner mig själv så ja har ställt mig i försvars position hela tiden,, fast att när de kommer till kritan så är de bara ja som har varit dum för han har ju bara menat väl alla gånger ja har trott han har varit dum

Räcker det inte med att jag gillar honom och han gillar mig som sagt??

- JOO som fan klart de gör men ja ska grubbla så jävligt och vanka dag in och dag ut och undra och tänka massor och BLÄÄÄ

Jag bara känner hur jag med tiden nu formas till den person ja önskar att bli,,
 finns inga konkreta saker som ja vill bli men ja känner bara hur ja formas in i min livssituation och in i min kropp 

Jag har även grubblat över hurvida ja ska träffa/dejta andra nu när ja dejtar honom,, (det vill ja ju självklart inte)
och de har ja alltid kännt varit en viktig grej att ta upp ofta i relationer,, just för att om han springer och träffar andra så vill ja de med.. etc.. för att man vill inte hålla sig "låst till någon" i onödan..

Men guess what??!!! - WHY SO FUCKING SERIOUS!?? (som de står på hans bil hahaha!)

Jag träffar andra om ja känner fört och han med!

ÅÅÅH GUD HOPPAS DENNA POLETTEN SOM LOSSNAT STANNAR KVAR MED MIG FÖR ALLTID
för ja känner mig så säker och kvinnlig..

Och även om mina vänner har sakt sånna här självklara grejer till mig när ja har Biktat mig för dom,, så har de självklart inte gått inochut utan att ja har bara inte tagit till mig det just då..
Haha de behövde dyka upp som en blixt istället haha

Nu ska ja försöka leva lite normalare på detta sättet för de känns för mig själv så mkt skönare..

Förlåt om ni inte fattar vad ja menar men för mig är detta som en isbrytare haha
______________________________________



Blivit moster till världens sötaste bebis!
 Kimberly <3
Grattis min LillaStoraSyster! <3
Love you allways

_________________________________


Jag har varit hemma tis ons tors pga systemfel på jobbet så ja har under dessa dagar

Byggt mina naglar påmigsjälv haha
Storstädat hemma
Fått en guidad tur av lillasyster i hennes SKOLA :D
Möblerat om i mitt rum
Tagit hand om mig själv
Slappat såklart
Börjat gå ut på raska promenader med kusin
Tänt mycket ljus :D
.. I Think That's About It :P

_____________________________________


Nu ska ja väl dra mig mot drömmarnas land.
 
Hur mkt är för mkt och hur lite är för lite uppskattning och bekräftelse undrar ja :/??

___________________________________


I think about you all the time
One look, my knees get weak
Practically die
So hard to sleep
When i'm so close to this dream coming true

How do I tell, tell you?
When I can't speak
I'm terrified
Cause if I
Say the wrong thing
 
You might see how hard i'm trying
Is this made up
Or true love ?

Walk by and i'm a nervous wreck
The way you smell
The way you dress, is so perfect
My tounge is tied cause
I can't translate these feelings inside

I want to tell you my secrets
I'll tell you everything
My heart is racing
I'm waiting for some sign from you


How do I tell you?

Cause if I
Say the wrong thing
You might see how hard i'm trying


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0