Boy you a site to see, kind of something like Me

jaha då sitter man hemma efter jobbet på gårn,
har fått reda på massa skitsnack oså på jobbet,, ååh ja bara känner hur ja trivs mindre och mindre,,
den inställningen ja hade förr om att bara jobba för ungdomarnas skull har avtagit lite för ja vantrivs så mkt :/
de e ju svin trist

..

natten till igår så vart ja uppe till ungrfär halv 3 ,,
sen vaknar jag idag av att syster ringer och väcker mig vid 9 för att hon ska komma och hämta sista lasset av hennes grejer så de va väl bara att gå upp och röja iordning allt..

sen drog min fru till sina gamla kvarter och jobbade och ja tänkte sova ett ta innan jobbet,, men de vart att ja strog och sminkade mig och valde kläder i typ 3 timmar :P
i brist på annat :)

på jobbet va de segt som vanligt.. typ ett 20 tal ungdomar..
då ere segt,,
när de e 40-50 så är de normalt och då ere nice!

kanske ska på en nattdejt med en bartender ikväll,, ska bli rätt mysigt,, :)

just nu sitter ja bara i min soffa med min mysiga morronrock och samma material i sockor.


_________________________________________

vet inte vad ja ska göra med kryssningen fan,, mår dåligt för ja inte vet vad ja ska ha på mig och ja hittar inga snygga strippklackar i min stlk :(!!!

de suger ju fett!

__________________________


Damn
I know,
I'm killing you with
them legs
Better yet
them thighs
Matter a fact
it's my smile
Or maybe
my eyes
I walk like this
Cuz I can back it up
I, I walk like this
Cuz I can back it up











Kommentarer
Postat av: Teluvio

men gud babygurl UPDATE us =)

2010-02-16 @ 22:40:06
URL: http://teluvio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0