Some call it arrogant,,.. I call it confident!

Hello sötnosar!

månadens måsten:
löshår
hårspray
naglar

________________________________________________

Idag har ja varit barnvakt från igår och sen kom "Mamma-Sönder-Festad" och hämtade flickorna

superfina teckningar fick jag, miss C, Puss och Sexy också :D

Senare idag så har ja softat sönder,, för att sen dra iväg och träffa mr S för att reda ut allt skit mellan oss,, så vi satte oss på ett fik

jag vet inte hur de ska bli med den karln men ja gillar han de gör ja.. men han e så..,, konstig! :S


på gayklubben ja va på i helgen så träffade ja en gammal killkompis,, han typ stötte på mig och fick mitt nr,,
han är ingen ja skulle kunna göra nåt med men nu så har han börjat höra av sig :/
lite kefft att han frågade efter mitt nr.

hoppas att vi bara förblir vänner

mr A hörde av sig ida också och berättade att han ska flytta till london om några månader och skrev grejer som att han kommer sakna mig och hur han alltid har haft känslor för mig och grejer

usch hatar sånt,, när man inte har samma känslor som den motsatta har.

men men




vet inte vad ja ska skriva mera,, börjar iaf luta åt att miss C flyttar in hit iaf,,<3 :D

__________________________________________________________________________



Damn I know I'm killing you with them legs
Better yet them thighs
Matter a fact it's my smile or maybe my eyes
Boy you a site to see, kind of something like me

It's too big, it's too wide
It's too strong, it won't fit
It's too much, it's too tough
I talk like this 'cause I can back it up

I got a big ego, such a huge ego
But he love my big ego, it's too much
I walk like this 'cause I can back it up







Kommentarer
Postat av: teluvio

vacker bild älskling <3

2010-02-10 @ 17:07:58
URL: http://teluvio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0