Lady

tjululululul!!

en väldigt upptagen och splittrad nattyboll har inte hunnit skriva i sin blogg pga, hektiskt liv, ingen ork och för mkt arbete.

har en lugn stund nu, är hos morbror och bara känner att ja saknar min korv, han vill va ensam ett tag och de förstår ja, och de e bra,,
men ja e så jävla nykär så ja spricker!!

hatar att sakna,, de e derför mitt tidigare förhållande tog slut,, för att ja blev tvungen att sakna hela tiden,, och de funkar inte

ja e så sällskapssjuk som sakt,, softar just nu hos morbror för han e typ likadan som mig,, har storstädat hos han ida och hängt upp alla grejer som ja har tjatat om att han ska få upp.. typ "totempåle" liknande saker me döskallar och sånt,, as feta e dom :)

i fredags jobbade ja 11-22.. as mkt folk + mensvärk.. BLÄÄ
men va ledig denna helgen :D första helgen på länge!!
tjejkväll med favorit miss N & miss A .,, supermys med vin och chips och skitsnack,. ja totaldäckade innan dom för ja va så jälla död..
sen dagen efter så kollade vi på twilight,, DEN E TYP ASSSSS BRA,,, twilight, queen of the damned, sex and the city, the notebook & alla fast and furious (- har dock inte sett den senaste men men -) & gone in sixty seconds,, - har dock inte sett den senaste men - alla de filmerna e tyngaste


Hur som helst så är min drömkille exakt som han i twilight :D

sen hördes ja och danni och vi gick ut på värsta rockbaren typ,, skit nice hak asso :)








lite på lyran och extra kärleksfulla,, de blir ju inte bättre haha!

här är en bild på min gaddning som jonas (min morbrors lärling) fick göra på mig typ förra veckan..

Min kärleksgubbe :D - han skriker kärlek,, precis som ja :D
fast den e inte färdig,, den ska skuggas och färgläggas lite men den e gosig redan nu tycker ja :)

svinont gjorde de mest runt naveln,, men dom andra va inte så farliga faktiskt..
vissa streck som han drog kändes så skönt så ja ville somna,,  :D GOT TO LOVE TATTOOS!

_______________________________________________________

ja vill skriva mer om mina känslor och tankar över mitt "förhållande" med Robin men ja orkar faktiskt inte,, ja vet inte vart ja ska börja och sluta,, de får komma när de kommer..

___________________________________________________________


dagen har bestått av att va bakis, sakna Robin, va me morbror, träffa syster, städa & putsa fönster för förstagången :D , sola, snacka skit med morbror, as garvat åt ett klipp på youtube med en tjockis som slänger runt med ett järnrör och tror han är värsta karatekid feat starwars hahahaa!!!
sen inte mkt mer,,

de e helt sjukt hur uppvaktad man blir när man e upptagen,, de e verkligen som att de lyser som en strålkastare i pannan - LEAVE ME ALONE - och alla dras som bin till blommor..
 :P

ja e seg nu,, ska till mammas läkare imorn,, mamma har bokat tiden och hon hade berättat för honom om min livssiuation eller vad man ska säga,, mitt mående,, och han trodde att ja skulle behöva medicin,,

blää.. ajja så de blir doktorn imorn och jobba 17-22..

får se om karln hör av sig imorn för han har iaf inte hört av sig till mig självmant på 3 dar.. men känslorna finns fortfarande kvar,, han vill bara vara för sig själv..
allt va så jävla fucking to good to be true..







WHY ME?



Kommentarer
Postat av: Maria

Fett gulliiig tatuering babe! =)



<3

2009-04-28 @ 10:15:17
URL: http://mariavm.blogg.se/
Postat av: Hany

Lovin the tatooo my love!!

2009-04-29 @ 10:44:59
URL: http://clearlygood.blogspot.com
Postat av: emelie

jag älskar dig !

2009-05-08 @ 20:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0