On and on

hellooo !!


idag har varit en toppen dag :D..

va hos läkaren igår och grät ut,, han kunde inte analysera mitt mående helt så vi bokade en tid på torsda som ja blir tuvngen att avboka pga av att ja jobbar och kunde inte ändra tiden,, så iaf dagen idag har bestått av att ja har vaknat ho morbror,, snackade en stund me han igår kväll och ändra syn på saker å ting så de känns skit bra också..
sov som en stock inatt och vaknade utvilad,,
satte mig upp och kastade mig tillbaka i soffan utan tanke på att kuddarna från ryggstödet på soffan va borta så ja bangade i huvudet i soffkanten.. så ja ringde mamma och beklagade mig haha :P ruggig Mami's baby är ja!

sen packade ja ihop mina grejer och hittade en påse som låg gömd under bråte hos morbror och där låg mina efterlängtade underkläder som ja har letat efter!!! :P:P

sen plockade ja iordning hos morbror, hängde tvätt och tog en promenad upp till centrum och avbokade min tid på vårdcentralen och gled hem, helt as kvavt det är ute ida btw så ja kom hem och bara kände mig äcklig,, så ja tog mig en skrubbdusch och gick och solade en timme <3,,

sen kom ja hem och har lyssnat på musik, målat naglarna svarta och snackat skit med kusin

har inte gjort mkt speciellt men fan vilken underbar dag hittills.. kanske sover hos morbror ida.. vet inte riktigt om han orkar hämta mig ida igen för ja vågar inte gå själv.. :P

ja måste fan ta mig i kragen och putsafönstrena hemma,,

igår träffa ja min twin nattyboll ,, hon kom förbi mitt jobb.. SÅ JÄLLA LYCKLIG JA BLEDDE.. hon har färgat håret och klippit det.. hon hon vart crazy fresh!
från platina blont super långt.. till kort brunt med blont slinga i bakhuvudet

älskar henne!


har inte skrivit om historien om hur ja och hon fann varandra jag och min "stjärnsyster"

jag kommer på kvällen till tumba nån gång i vintras,,
sitter och väntar på bussen utan mobil för ja hade glömt laddaren hos exet i eskilstuna, skälet till att ja skrev de där är för att annars hade ja suttit och messat eller snackat i telefon.. och då hade vi inte fått denna kontakten..
och ja hatar i största allmänhet iaf att sitta själv i tumba för de har alltid kommit fram äckel och äcklat sig där mot mig..
anyhow
och ja ser denna tjejen sitta bredvid mig och messar,, ja pratar ALDRIG med folk ute ska ni veta men ja såg på hennes handled att det stog Na...Lie
så ja tänkte äsch vad kan de skada att fråga..

- ursäkta vad står de på din handled..?
hon sa då - Ah det står Nathalie,,
så då ja sa - ahh okej för ja har en likadan på samma hand..
hehe
så vi började snacka där för hon va pratglad också jag..
så hon sa då,, ja har samma jacka som dig hemma fast med annan färg och samma skor hade vi..
och vi tog reda på lite grejer om oss och hon fick ju reda på att ja va nyinflyttad till salem och att ja inte kände nån där

så vi beslutade oss för att byta nummer för att sedan höras av och ta en promenad..

men sen samma helg när ja har åkt till eskilstuna och laddat luren så hör hon av sig och frågar vad ja heter i efternamn och ja säger ju då mitt efternamn och hon blir super chockad och säger.. men det heter ja också! :O
sen har vi också tagit reda på att vi heter samma andra namn,, och bägge två har varsin kusin på våra mödrars sida som heter hampus, bägge två har två piercingar i tungan, vi är lika gamla m.m..

massa grejer som vi har gemensamt.. och de e de som e såå himla coolt att vi va två helt random brudar som bara klickade !!
och vi verkligen umgås och pratar som om vi har känt varan i evigheter!

PUSS PÅ MIN BELOVED STJÄRNSYSTER !





_____________________________
I'm the reason God made a girl

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0