PUSS!

heeyyy.. long time ago..
ja har haft en helvetes vecka,, jobbad varannan dag 11-22 och 17-22 och lör sön mån va de 11-22 3 dar i rad! :O
och ja överlevde!
jag är en jävla kvinna asso! ;D

såå ida har ja varit ledig!!
verkligen jätte ledig,, sov ut till 11, plockade ordning lite hemma hos Robin, slängde sopor, bytte lakan, lite sånt,, sen parkerade ja mitt ärsle i soffan framför ett "Brooke-knows-best" maraton på MTV, med askkopp,mobil fjärrkontroller precis intill,, så jälla soft
sen kom blomman hem och vi har väl softat lite,, ja började fixa hans hår men de gick inte som ja ville.. :(
sen nu har vi bägge två duschat av håret och ska glida iväg och äta nånstans vi kommer inte riktigt på var och sen sola oss.. sen får vi se vad som dyker upp..
kanske drar förbi hans mamma och hälsar på
 
igår kom pappa förbi mitt jobb. de vart rättså känslomässigt.. men eftersom ja va på jobbet så stängde ja av.. sånt e dåligt att ja gör pga att då bubblar de upp nångång som en vulkan när ja minst vill

iaf så va han där och gav mig och vanessa pengar, och bjöd med mig och robin på en kryssning näst nästa helg som han skulle pröjsa.. helt skumt.. ajja what to do..men ja sa till honom att ja behöver mer tid på mig..
han tyckte ja hade blivit vacker också
usch palla rövslickeri



-gaaah what to eat?-

mitt liv är perfekt för tillfället.. inget får ta slut!!

älskar alla mina änglar grymt mkt! inga nämnda inga glömda
saknar er också mkt!

<3<3<3 kärlekskalas

Kommentarer
Postat av: Sofia

<3

2009-04-20 @ 13:59:02
URL: http://sofiafernandez.blogg.se/
Postat av: Sofia

You know it!! ;)

<3

2009-04-22 @ 22:51:08
URL: http://sofiafernandez.blogg.se/
Postat av: S

Update

2009-04-23 @ 10:24:01
Postat av: Anonym

UPDATERAAAAAAAA!

2009-04-26 @ 20:17:36
URL: http://sofiafernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0