Förför mig.

Hehey!
påbörjade denna blogg igår men va tvungen att sluta... så om de e förvirrande med dagarna så är de kanske derför :P


en toppen superduper underbar dag hittillss(1/4) ... jag och mamma har fått fullvårdnad på lillasyster :D<3<3.. eller iaf tills den stora rättegången äger rum, typ 6 månader tills dess.. men detta menas med att det blir Spanien i sommar i två veckor!
med systrar,mamma och hennes kille som bjuder oss :D - fucking awsome

vaknade upp med mr R idag,, han berättade igår att han vart nervös när han va med mig, och att ja kändes rätt, och massa,,
åkte med honom med honom till jobbet och var lite jobbargubbe :D
sen gled vi in till stan för att hämta min kamera som har varit på lagning,, bilder från dagen kommer sen,, sen kände han att han ville göda mig,, han måste va en feeder :P
så vi gled till McD.
sen drog vi förbi hötorget och köpte en blombukett till mamma,, vi skulle dit och fika senare,,
sen efter blommorna drog vi förbi morbror på jobbet och hälsade på.. :D
sen åkte vi hem till honom så han fick duscha av sig och vem ringer inte då och förstör..
 
Pappa såklart.
han bad så hemskt mkt om ursäkt för allt å bläblä.. usch ja pallar inte änns skriva om de,, fick iaf en ångest attack och bläblä..
han ringde antagligen för att idag så har han förlorat vårdnaden om vanessa så då har han inget sätt att nå mamma på utom genom mig,, BLÄÄÄÄÄÄ!! så ja ska typ byta nummer tjatar alla om,, strunt samma ,,

så ja la mig och vilade en stund och mr R började spela guitarr ..
(han e så jävla great på alla sätt! men ja har välsigt svårt att öppna mig känns det som, men ja mååste sova med honom)sen drar vi till mamma och mormor och morfar och moster kom också förbi för att fira..
jag tog mig friheten och hoppade lite stutsmatta <3<3

sen efter det så drog vi till käraste kusinen med lite tårta för att snacka och ja fick lite toppar av henne,, :) <3

efter det drog vi förbi mr Rs kockkompis haha och hälsade på,, han va skön och så men asso ja har fått reda på att han e otrogen mot sin tjej hela tiden och hon vet ju såklart ingenting. ja träffade henne och hon va jättesöt och så där översnäll och nästan lite blyg..

såå synd! men men that's not my buisness lixom.

sen var vi färdiga för dagen med att åka runt överallt!

då va de bara slappymode vid tvn.. fan ja kollade på klockan och den va 22:30 typ :O..
ja fatta inte att de va sant!
men men ja va ju med mr R så it was all good
sen så det vart ryggmassage på mig och sen pill i håret på mig sen somnade vi.


vi blev lite djupa igår i ett ämne om hurvida vi vill ha det mellan oss ,, vad jag vill, vad han vill, lite sånt
han är "in it" for the long run,, och det är jag med,, men haha att vi sitter och säger så här efter att ha umgåtts i inte änns en vecka låter kanske lite skumt för andra.. men det känns som att vi har känt varan hur längesom helst..
han har berättat om alla mörka "rubriker" i sitt liv,, och mina är ju inte så svåra att undgå.. haha panikångest mitt på dagarna och liknande haha ,, :P psykobitch
men men vi lever för dagen just nu och trivs med varandra.. behövs ju igentligen inte mkt mer! :P
-men han gick till jobbet imorse och sa inte hej då! :(

haha tönt ja e! :P MEN JA FÅR VARA DET! :D

idag så ska ja möta upp mamma och lillasyster som kanske har fått virus! *puss*
och rensa och möblera om hemma :D!!!

super nice!


vill ha mr R här nu! 8(


 




(detta är en bild från mr Rs data.. han skrev detta på en strand i thailand.. :):P)










 


Kommentarer
Postat av: JENS ;:D

GOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS:D

2009-04-02 @ 15:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0