My heart has finally found a home

fick tre röda rosor av min pussgurka igår! han kom till jobbet med dom!
han gör mig så lycklig!
jag trodde aldrig ja skulle hitta nån som honom!
puss på Robin!



 


Kan inte sova utan dig!





^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

älskar att luta min panna mot ditt trygga bröst, älskar självklarheten mellan oss på alla sätt, älskar tanken på allt som vi har haft och allt som komma skall, älskar att höra din röst, älskar närheten & tryggheten du ger mig.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^



-idag vaknade jag vid 10, idag har ja hunnit snacka me mamma, morbror, kusin, jenny hehe *telefonkåt*, målat naglarna och ätit nudlar.
ska sätta igång och städa straxt..

- pirr i magen,, gaddning den 15e :D

-grovt mkt jobb vart de igår! slet som ett djur,,

-biljetterna till spanien är bokade också huset :D skaa blii sååå najjs!
14-27 juli people - då händer rä! :D;)

-saknar massa av mina troll som man inte har sett röken av på länge.. men vi får ta igen tiden nån dag!
vill bara skriva att ja saknar er! ni vet vilka ni är <3







Kommentarer
Postat av: Maria

Näää va gulligt med rosorna & kortet!



Fan va kul, till var i Spanien ska du !? =)



<3

2009-04-09 @ 08:48:18
URL: http://mariavm.blogg.se/
Postat av: BoNiiiTa

fan så gulligt.. = D

Vill också ha någon som kommer mer rosor till mig..

Hoppas jag också hoppas en kille..och blir lycklig som du värkar vara

2009-04-10 @ 20:12:09
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/
Postat av: emelie

jag sakanr dig !

2009-04-14 @ 08:53:09
URL: http://daizyhotbite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0