Pretty little miss

ida började dagen underbart!

får ett brev som säger att ja får 2580 :- i skatteåterbäring, fast ja trodde inte änns att ja skulle få :O
sen glider ja upp till centrum och väntar på mamma för vi skulle fika, och då går en gubbe förbi mig och säger nåt som ja inte hör, så ja tar ut hörlurarna och frågar vad han sa och han sa

- Men guud vad du e söt!

haha <3<3 älska old guys
sen drog ja med morsan hem och käkade och väntade på att micke skulle komma hem med bilen sen
så ja har vart iväg och storshoppat mat och nödvändiga saker till mig och mina kissemissar<3

och miss N va förbi och slingade mitt hår blont ikväll så ja sitter med det nu :)
får vi se hur de blir sen,, haha typ oranget men men ;P

syster och Donna kommer hit imorn,, de ska bli mysigt :)


ajja ska duscha ut färgen snart,, sen ska ja bara mysa in mig i soffan


_____________________

Vill kyssa dig till månen och tillbaka stjärnstopp! --<-@



Kommentarer
Postat av: tuvi tuvi den busiga

Hej Sassyness <3<3<3

bra att du lämna spår hade faktsikt letat efter din blogg men minndes ej namnet på den :( men nu vet jag så håll mig uppdaterad ;)



Air Kiss <3

2009-08-15 @ 13:38:56
URL: http://teluvio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0