I should just be my own best friend and not fuck myself in the head with stupid men

hellooo

ja sitter just nu hemma och har städat lite,, är jätte yr och börjar bli förskyld.
sUG!

undrar vad som händer på nyår tro,, nån som har nåt roligt förslag kan ju HOLLA AT MAMA.
funtar på maskeradfest hemma hos mig men mkt hänger på syster ju,,

anyhow,, jobbet går bra,, bortsett från i förrigår då de va snööstooormm här! så ja inte kunde ta mig till jobbet,, säkert derför ja är förskyld nu,, satt sammanlagt två timmar och väntade på bussar som inte kom :(

att bo med syster går bättre än väntat fan - love it -



jag och min systerdotter Donna :D



jag följde ju med miss M till Ekebo Erotikmässan,, här är ja i bilen på g dit :)



vi drog till en dude och bestämde att vi skulle dra iväg och bowla , (jag kom 3:a av 4:a =D)



skorna helgen till ära :D -love em!<3<3-




måste ju berätta om en dejt ja hade för ett ta sen,, haha han berättade då en djup hemlighet för mig..

vi kallar honom Mr.F

Mr.F hade då haft en flickvän i 3 år,, väldigt seriöst,, de bodde ihop och hela fadderullan. 
Dom var iväg på en kräftskiva tillsammans med hennes släkt och på kvällen när alla hade gått och lagt sig förutom Mr.F och flickvännens mamma som bastade
så hade dom sex :O!!!

haha och det är inte allt...,,,


ett år gick och deras förhållande fortsatte utan att varken mamman (som var gift) eller "svärsonen" hade läkt ur sig "hemligheten" så tog de slut mellan honom och flickvännen.

då har hennes lillasyster varit tänd på honom sen han blev tillsammans med hennes storasyster sex med honom också!



haha denna berättelse är chockerande och man vet inte vem man ska vrida sin ilska åt?
mamman
pojkvännen
eller lillasystern!

KOMMENTERA!


___________________________________________________________________




Puss och Kärlek till alla som förtjänar det.
inga nämnda, inga glömda
ni vet vilka ni är!




Kommentarer
Postat av: Anonym

ha fest hos dig nathalie!!!! :D



<3

2009-12-19 @ 15:22:11
URL: http://anninau.blogspot.com
Postat av: Anonym

aahh får se,, hör av mig eller skriver i bloggen i sånt fall-. annars vad finns att göra? va ska du göra?

2009-12-19 @ 22:22:54
Postat av: k

alla verkar vara riktiga svin i den vidriga historien

2009-12-20 @ 14:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0