Love me or Like me.

har:
heltidsjobb
en däckad syster i soffan
varit på promenad med donna
ett gott humör men är trött
viljan men inte orken att börja träna
lärt känna miss C mkt bättre vilket känns toppen,
varit hårmodell för miss T's hårstylingsbok,
trasiga byggda naglar,
insett att ja har fint långt hår men fortfarande lusten att klippa det kort..
...etc...


det har hänt grejer och ja har bildbevis!



systra mi har flyttat till mig! <3



aly och puss har sovit tillsammans



det sker våldtäkt i mitt hem



jag har haft afro - and i loved it! -
_____________________________________________


min skatt och jag har varit på museum



  

ja har investerat i rött läppstift och spetshandskar



jag har tatuerat underarmen








Kommentarer
Postat av: MAMMA

UPPDATERING TACK HÄNDER DET INGET I DITT LIV STRUMPAN....???

2009-12-17 @ 12:27:20
Postat av: teluvio

Du är så VACKER! <3

2009-12-18 @ 23:32:11
URL: http://teluvio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0