Verför jag?

Its so amazing how you have so many faces
And you are not that person I thought that
I had fell so deep in love with


My body's trembling its so damn hard
To pick this feeling, your heart is so cold and now I'm freezing
Wish you could feel the pain baby I will embrace it


I thought that we were forever
I guess I misunderstood
My fault for thinking you loved me
Or even thinking you ever could



______________

jag trodde inte att nån som du kunde vara så känslokall men du har visat mig att ja inte ska lita på nån.
du va droppen och de e nog det som har gjort ondast, det var det sista ja ville se dig som.
jag såg upp till dig på de sättet att vi hade haft snarlik uppväxt och att du fick mig att känna lycka.
en lycka som ja aldrig känt tidigare.
och du har inte änns mage att be om ursäkt för ditt sätt att behandla mig.
Mig, Jag som fick dig att må bra, jag som alltid fanns här om de skulle vara nåt.
allt är som ett stort skämt för dig
du väljer att läsa mina blogginlägg och tycker dom är omogna
när orden väljs ut noga och kommer rakt från mitt hjärta.
men det var väl just det att de kom från Mitt hjärta som gjorde det så svårt att förstå
att andra också kan ha känslor.
Vad var felet på min kärlek?
Jag var den som ville få dig att känna dig lycklig tillsammans med mig
vilket du också fick mig att tro
Men det enda ja frågar mig just nu är..

Verför jag?

jag är så hemskt ledsen för din skull att du gjorde så här mot mig
och ja hoppas att något kommer
och låter dig äta upp allt du har gjort emot mig.


________________________________________

- Du är en bra tjej, glöm aldrig det
- Du var ett svin emot mig glöm aldrig det



i feel so betrayed - what a waste of my heart.



jag har ett litet åskmoln över mig


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2009-12-21 @ 08:56:16
URL: http://mariavm.blogg.se/
Postat av: Från varför!

verför kan inte du lära dig att stava? en liten fråga, hur gick det på gymnasiet, eller hoppade du av? :D

2009-12-28 @ 19:29:49
Postat av: Anonym

derför att du märker väl att ja klarar mig rätt bra utan plus varför.. du kan ju läsa allt ja skriver annars och du verkar ju gilla de så "keep up the good work" Mr./Miss.Varför :D :P

2009-12-30 @ 14:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0