Ät mer gröt!

heej ,, long time ago tyyp


sol,bad och shopping var de enda med spanien resan,, de e så sjukt många som har frågat hur de va,, de blir sjukt jobbigt att berätta om och om igen,, här har ni de
sol,bad och shopping

kommer hem och tror att ja ska ha 5000 kvar av mina pengar som ja lämnade hemma,, men ja har 800 :S?!!

fattar nada,, och har ingenting att leva på typ så ja söker jobb som en hora nu!
ta de inte bokstavligt, det är bara mitt språk som låter så..

sitter och lyssnar på lisa ekdahl hos morbror,, och de e typ de bästa som finns,, vi käkade thai ida också

har klippt av mig tovorna i bakhuvudet så nu är de typ två cm kort hår i hela mitt bakhuvud,, de syns inte tydligen men ja ska nog klippa kort nu endå för de e ju så sjukt tunt lixom :S

har fixat naglarna också,, sketa fina :)

ajja men ha de
pusskram


ja tror han är en ängel...-R-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0