20 years and fabulous!

drog till syrran igårkväll och myste..fick håret lockat ida,
träffade Mr D igår och de va sjukt längesen
men han skulle resa bort i typ 4 månader snart så de e ju trist

har varit och fikat med min favorit smörgåstårta hos styvfar idag och fått ca. 2000 i euro av släkten och familjen som ja ska ha i spanien,
men ja ska nog växla in lite så ja kan gadda mig för dom pengarna för de va ju de ja ville ha..
men hur som helst så har de varit en mysig dag fast me äckelväder som gör att man spyr och vetskapen om att man ska jobba 11 dar i sträck nu känns inte heller så lockande
______________________________________
vart super smickrad när ja loggade in på facebook och såg min profil! ba typ 1000 logginläss GRATTIS! :p
och kollat min mobil under dan på alla söta sms!

HAHA SKIT MYSIGT

och miss T ringde upp med en låt som hon spelade upp i telebobon - happy bithday..etc-

och fick sms från min rastaman i norge - happy bithday sweetie!-

hur kan man inte älska!
super gos! <3


ajja nu ska ja vänta in kusin som e försenad hit och sen ska man väl hem och ruttna

PUSS OCH KRAM, FÖR JAG FYLLER 20 ÅR IDAG!
OCH FEST BLIRRE DEN 27E :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0