everytime i try it all falls apart

okej gott folk ja fick sparken ida


ja orkar inte gå in på detaljer men hur som helst så sitter ja på msn och snackar med en snubbe just nu och han säger att på en tacobar så behöver dom folk och han e personalansvarig
såå vi får se hur de utvecklar sig,, han sa till mig att om ja ville ha jobbet så skulle ja få de..  :S
fick hans nr så ja ska ringa han och snacka mer om de imorn.

ville ba skriva de.


ja har en speciell person i mitt liv just nu..
och..


__________________________________________________


 




..Hon vill gärna tro att du kommit hit för att stanna
Hon vill gärna tro att du e den du utger dig för
Hon lyssnar till dig, du är varm och förtrolig
Hon lyssnar till dig och vill gärna tro allt hon hör
Men hon tror att de som har makten att föra oss samman
Rimligen också har makten att föra oss isär
Hon tror att allt som kan byggas också en gång ska raseras
Endå håller hon dig om dig så ömt varje gång du e där
För hon vill bli förd bakom ljuset
Hon vill ha kyssar och smek

Hon säger:
Ljug för mig älskling
Du vita lögnare
Ljug som om allt var en lek
Hon säger: Ljug för mig älskling du vita lögnare, ljug
under kyssar och smek

Då hennes ögon är öppna är mörkret där och fördunklar
Hon tänker vi blundar för ljuset bländade kan ingen se
Så hon sluter sig till att hon aldrig har sett något riktigt
Hon sluter sig till att hon inte vet hur något e
Men finns någonting är ställd bakom rimliga tvivel
Finns någonting som en blind stackars sate kan hålla för sant
Nej, det finns ingenting som hon kan blunda och tro på
det finns ingenting som föralltid känns likadant
Så hon vill bli förd bakom ljuset 
Hon vill ha kyssar och smek

Hon säger:
Ljug för mig älskling
Du vita lögnare
Ljug som om allt var en lek
Hon säger: Ljug för mig älskling du vita lögnare, ljug
under kyssar och smek

                                                 

För hon vill bli kramad och hållen
Hon vill bli vaggad till ro

Hon säger:
Ljug för mig älskling
Du vita lögnare
Ljug för ja vill gärna tro
Hon säger:
Ljug för mig älskling
Du vita lögnare
Ljug för en som vill tro..



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

asså tröjan ser ju sjukt mysig ut, man vill ju bara hoppa in och gosa massor känns de som :)

2009-08-05 @ 03:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0