I wanna believe you.

okej,, ööhm det som har hänt


- mami drog till tyskland onsda till sönda

- jag va barnvakt åt babysister lörda till sönda

- studentfirande till miss V miss L och miss M - grattis - och två drinkar på kvällen som va "rå spritiga" så ja vart rund under fötterna efter bara dom två och strulade med en snygg, barndomsbekant,, som btw har föör mkt luft så ja teasade bara han lite.. hur kul som helst varje gång :) och shejkade sönder dansgolvet tydligen,, men de har ja hört i efterhand haha :P

- har haft sex med mr P, vet inte riktigt vad ja ska säga om det.. halva utav mig blir förvirrad av tanken att änns tänka en framtid med honom andra halvan säger - Please don't leave me..,, hans kyssar var otroliga likaså penisen och sexet..
som sakt,, är förvirrad! just för att han är de.. ja typ väntar på att han ska säga vad han vill.. eller nåt.. ååh gud de e så jobbigt att ja alltid måste skynda på saker.. och ja fattar inte verför,, eller joo,, de kanske är för att så många har byggt upp förhoppningar i mig och sedan EN VACKER DAG huggit mig i ryggen och spottat förhoppningarna, lusten, minnena,relationen i mitt ansikte..

- har fått nått konstigt i huvudet och i magen för ja har ont i huvudet och känner mig kräkfärdig hela dan.. usch,, kunde inte gå upp ur sängen på flera timmar..BLÄÄÄ

- har pratat mer och mer med Bästis och de e mysigt för nu är de han som hör av sig..<3

- miss T, i adore you most!

BTW...
har fått reda på att en "tjejkompis" har ljugit för en annan tjejkompis som står mig nära.. och sakt att ja har sakt en massa saker och de stör mig,,
ja försöker få kontakt me denna brud som har ljugit men hon svarar inte
och det den "ner-skit-snackade-kompisen" inte vet är vad denna lögnare har sakt till mig om henne,, men ja tänker inte skjunka till lågstadienivån lögnaren är på om ja inte känner att tillfället är rätt förstås :)!
den som skrattar bäst skrattar sist heter de ju..
___________________________________________________________________________

i'm amazing
i love me


Kommentarer
Postat av: Sofia a.k.a Borka

Älskar dig snutt <3

2009-06-09 @ 10:44:12
URL: http://sofiafernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0