if you get it, you got it, i hit it, your gone ;)

hej fabulous!

har jobbat som en nörd så ja har inte hunnit skriva nåt haha

som sakt så har inte mkt hänt.. eftersom ja har jobbat höhö

men snart är festen och ja kan knappt bärja mig,, snackade me miss T på msn igår och ja skrev att ja hade planerat tills festen är

kläder, frisyr, förberedningar som att shoppa lite smått och klippa si och färga håret!
ska bli awsome!

ida va ja och kollade på kissekatter hos min lillasysters dagisfröken

och ja kunde inte väla en så ja tingade två :D
hahaha två små änglar som förmodligen kommer flytta hem till mig efter spanien :D <3<3 har två halvdåliga bilder men dom e HUUUR SÖTA SOM HELST!
ja dooog!






vet inte vad dom ska heta funderar fortfarande,, omg,, halsband och allt ska dom få mina skatter! <3<3


ajja men har inte mkt mer att säga mer än att ja hoppas alla mina tjejer kommer på min fiesta så vi får fira mig och må jävligt bra :D


*BER TILL GUD ATT MINA GRANNAR INTE FUCKAR UR OCH RINGER STÖRNINGSJOUREN OCH FÖRSTÖR MIN KVÄLL*!!!


___________________________________________


En pärla åt svin




 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ju helt otroligt klockren tösen :) /beundraren

2009-06-23 @ 00:29:12
Postat av: tuvi tuvi den busiga

aww time 2 party like rockstars sugar ;D



<3

2009-06-23 @ 00:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0