Kiss me thru the phone

heee heey!

okej så ida vaknade ja upp och fick kramp i magen så ja började gråta,, de va från livmodern till analen,, skit asso,,
mamma kom precis förbi och skulle lämna skämsremsa till mig och sa att de va magkatarr/stressmage,, och att ja bara skulle vila en stund så skulle de gå över.

har pratat med min syster också så ja ska till henne ida och sova där.. ska bli helmysigt ja saknar henne.

jävla fitt mr .R kommer in på mitt jobb igåroch handlar en cola och ja tittar ut av vana innan han åker iväg och han har en tjej i bilen,, och ja vart ursinnig!
mååste han komma och handla på mitt jobb? de e sååå onödigt,, nån minut ifrån ligger statoil lixom..
ÅÅÅHH ARG!

mamma ringde till jobbet igår och frågade vad ja önskar mig för ja fyller ju år om 5 dar :D
(haha ja har aldrig varit så här maxad över min födelsedag som denna)
och ja sa piercings och tatueringar och pengar..

så de blir gosigt :)

hoppas ja får köpa soffan av min morbror snart,, vill ha!!!

kommer försöka sälja mina soffor då på blocket.. men ja kommer säkert lägga ut bilder här också..
e nån intresserad av
- en militärgrön stor fotölj som är en bäddsäng också
- eller en grå tresits soffa så hör av er så ja vet :)


jag vill lära känna min rocker mera.. han hade glidigt förbi och hälsat till mig på jobbet :när ja va sjuk )
 helt mysigt!


ja vill berätta att ja har hittat en låt som ja vet att ja älskade men aldrig tog reda på vilka som sjöng och vad de va.. ja kom ju bara ihåg lite från musikvideon,,

och de va ju the veronicas - when it all falls apart
<3<3 och ja älskar ju deras nyaste låt Untouched <3<3<3<3
om ni inte har hört så hör!


håller på å kollar på the hills nu,, det är kärlek! :D

såg nyss att ja hade fått en kommentar av en gosigboll Bea som hoppades att ja mådde bra!
all dagens kärlek till dig raring,,!
man bara spinner i magen när man ser att folk läser mitt skitsnack här!

-KOMMENTARER I LOVE!
-KOMMENTERA MERA!

mamma va ju i tyskland och hon köpte en as mysig och väldoftande lotion till mig,, avokado/vanilj <3 got to love it!

va fan har hänt mer,, en barndomsvän kom till mig i förrigår och sov över.. de va mysigt,, han ska bjuda mig på midda den 16e :D
de ska bli mysigt

ska träffa pappa med min lillasyster och kontaktperson den 16e också..
den 17e ska ja till ungdomspsyk och träffa min läkare/psykolog :) så de ska bli så jävla skönt att ha påbörjat detta nu..
och den 18e är min födelsedag :D yeeii!

ja kom och tänka på att ja aldrig har haft en pojkvän över min födelsedag så ja har aldrig haft nå mysig födelsedag på det sättet så de e ju tråkigt.. ja e ju en sånn tjej lixom men men och denna ser ju inte ut att bli annorlunda ,, sova ensam på denna födelsedag också rå!

jobbar sen framtill den 27e.. sen ska ja fiesta med mina vänner hemma hos mig! de kommer bli supermys,, de närmaste och mysiigaste.. :D
förhoppningsvis så har folk plockat på sig lite pengar så vi kan glida ut på kvällen,, behöver lixom träffa folk och leva lite.. annars sitter man ju bara i detta ruckel..

har en massa nya favvolåtar btw,, :)
vet inte alla så pallar inte skriva jöö


har ett par nya skor och en ny klänning till min födelsedagsfest den 27e <3 got to love it!


ajja men nu orkar ja inte skriva mer..

______________________________


LOVE YOU ALL

KEEP IT SEXY!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0