Hon förtjänar himlen

Jag saknar dig!.. du vet kanske vem du är,, men det pirrar förhoppningsvis i din mage när och om du ser detta och kommer säkert gissa dig fram att de e du.
Jag hoppas konstigt nog om ja dör så blir de för ditt leende.
Med det menar ja att ja hoppas de e rätt nu.
Jag behöver din famn att gömma mig i
Jag behöver dina drömmar då mina inte räcker till
Jag behöver din tröst ensamma nätter
Tröst nog skulle vara att du höll mig kär


_______________

Ja har klippt håret, fixat naglarna, piercat mig mellan benen,, men inte i klitoris utan ovanför. jätte fint <3

fest imorn,, håller fortfarande tummarna att inte grannarna fuckar ur utan ger mej en soft födelsedagsfest.

har åkt till mamma och ätit .. bäst som vanligt.

vill inte sova själv inatt så ja kanske slaggar över här.. vi får se.



tack kusin för en underbar dag.. ska bli helmysigt med alla älsklingar hos mig!

hoppas alla kommer :D

KYSSAROCHHÅNGELOCHSMEK

***************************************************************************


SAKNAR DIG SÅ DE GÖR ONT I MAGEN JÖÖ!..
..skumt va?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0