- Girl look at you, Soo beautiful!

ääuuhmm okej,, vart ska ja börja haha

mkt har hänt ska väl summera

-har varit i tyresö två helger i rad,
-va på tjejmidda hos miss m <3 och sjöng halsen av mig, helt as mysigt!
-gick ut på krogen med miss E och hennes kille och hennes killes killkompis haha ;P
(den killkompisen taffade på mig i sömnen så ja gick och la mig hos miss E höhö)
-har långt hår nu :D, mami fixade på mig ida (IMORSE,, va super trött)
-i helgas vart de "storshopping" för ja fick min lön i fredags:
en svart mys klänning, en fin vit klänning, ett par nya älsklingar (skor), svarta korta strumpor, tre par nya trosor, ett leopardlinne, ett par jeansleggins, svart nagellack..
 sen typ inge mer.. men för en person som jag som inte shoppar så vart de där super mkt haha
-den 4 juni ska ja gadda mig sen ska ja va med mina prinsessor som tar studenten
-har solat ida med madre
-saknar miss J
-fyller år snart

______________________________________________________________

Älska!


http://www.youtube.com/watch?v=6YxsmANVKrs


_____________________________________________________________



den personen som ja e så intresserad av har ja bett en kollega till han att hälsa han häromdan och han hälsade tillbaka :)

ja e typ superlycklig över det.. ja vet inte verför men den karln har nånting..
kanske "the big something" i don't know..we will find out :D


____________

pratade med miss T igår på telebobo och de va super mys.. vi har aldrig haft nån sån riktigt bra kontakt men things change.. vi planerar att börja på poledancing tillsammans så de e superhett!

________

vill pierca mig mellan benen som miss S,, de va så jävla läckert och fint så ja dör!
CRAVINGS!



____________________


Du lever!
Njut av ditt liv!
Du är bäst!


_____________________________________________________________


titta på bilden och var äpplet ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0