Be Obscene




 

väcktes idag av ett mess om förfrågan att jobba kväll (17-22)..
så ja tackade ja..
så de blir work ida med..

fyller fan år om typ en månad.. fett nice :D 20 år..SYstemET jAAOO

detta önskas:

Löshår,
pengar till piercing och tattoos,
ett par töjnings"örhängen" från Diablo studion
och sedan pengar till shopping 
såklart :D



saknar min kusin så ja nästan ruttnar ihop!

fick förfrågan precis av syster att komma och va hundvakt med henne i helgen..
men vi får se.. ja tror nog att de sker eftersom ja behöver lite miljöombyte

fan de enda ja tänker på när ja e här är jobbet.. jobbet är typ som mitt andra hem :S!!
gaah

fick reda på igår från chefen att ja inte behövde söka jobb än.. utan att vi ska köra på som vanligt..
typiskt denna chef att låta mig och mina rbetskompisar leva i ovisshet..

it sucks!

vill bli bjuden på sushi!

någon sötis som vill bjuda mig kanske ;):D??

________________________________________________


Kusin is my superwoman!


__________________________________________________________






- Få din flickvän att gråta under sexakten genom att ringa till henne och berätta

-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0