...and i allready know how to love

jag har tänkt lite på hur folk behandlar mig och hur ja behandlar andra..

ja har alltid varit den snälla, som har ställt upp för mina vänner när dom har haft de svårt, ja hade en tjejkompis som bodde med mig och min famlij över julen tillochmed
ja har alltid sakt mitt hem är ditt hem.. behöver du nånstans att sova eller om du behöver ringa nån mitt i natten för att du inte kan sova eller bara vill säga hej till nån och bara lägga på så är de helt okej.. även om ja inte känner människor så speciellt bra så gör det inte mig ngt för att för mig så är de en självklarhet
ja vet inte om de e snällhet eller idioti,, men ja vill ju verkligen inte se mig själv som en idiot så ja tar mig själv som snäll.

ja har alltid velat haft en bästa vän, en person som ja kan spendera hela min fritid med,, dela alla tankar, minnen etc med.
även om de e en partner eller en vän har aldrig spelat mig nån roll.
ja har alltid bara velat haft nån där. vid min sida i verkligen vått och torrt
nån som jag vet villkorslöst bara är min.. för de ger ja människor,, kommer ja nära en person så ger ja dom allt och lite till och de vet alla som känner mig väl.

ja har haft sånna men bara i perioder.. för tillslut så "tröttnar dom på mig" eller liknande.. men ja fattar inte de..
hur kan man vilja ta en paus ifrån nån man har trivts så himla bra ihop med och som man bara vet att man har där 24/7 och till 100%?


ggaah ja känner mig så himla ensam, och ja hoppas min snällhet,givmildhet.tillit nån gång ska hamna i rätt persons händer så det blir "uttnyttjat" på ett bra sätt och också för evigt.
Och ja hoppas att ja efter alla års snällhet blir belönad på nåt sätt,
för ja märker bara på folk i min omgivning som e hur bitchiga, sviniga och dumma i huvudet som helst,, dom har hittat en man, påriktigt
ja har bara haft jubelidioter som på ett eller ett annat sätt tagit mig för givet!
och då tänker ja också att
"shit måste ja också bli bitchig, dizzig och dum i huvudet för att må bra på dom sätten som ja vill göra"

men där skon klämmer är att ja vill inte de.. ja vill fortfarande vara snäll och förstående mot människor
om ja nångång är arg så är det för att nån person har gjort mig arg oftast!

jag är inte guds bästa barn kanske men hoppas ja att ja blir rikligt blessed med en underbar man en vacker dag.

Annars så tar ja och lever snäll och celibat.





- The greatest thing you'll ever learn is how to love and be loved in return. -




 


Kommentarer
Postat av: Sofia a.k.a Borka

... gå inte för långt natta!

2009-05-29 @ 19:26:50
Postat av: emelie

ååh, sötboll. Du kommer att hitta någon bra nån gång, Mr R is out there!

2009-06-02 @ 09:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0