Hetnos!

ooki..jobbade som sakt 16-22, och igår jobbade 11-22,, har aldrig varit med om såå mkt folk på jobbet.. dom slutade inte att komma.. helt galet..
de va rush hela tiden så vi hann inte göra nånting.!!
mr S kom igår också.. hade med sig mitt favvovin och vi drack och jag efter två glas blev ju rund om fötterna och trött som ett as.. så vi lägger oss och ska sova och börjar ju förspela direkt..
so fucking lovely
Och ja fick de va behövde den natten... och morgonen ;)
super mys!

yeye snackade me mr C ida också.. lite tröttsamt..
ja har inte berättat denna historia om denna karl så ja tar och gör de nu :)

ja och han jobbade ihop för ett tag sen och blickarna möttes ofta under arbetstimmarna,, och lite bus hände .. inget översexuellt.. bara oskyldigt flörtande..
och han e så snygg hela tiden så ja smälter!
men men

och vi började snacka på nätet och ja får reda på att han har tjej så min stake sänktes ju rätt fort..

sen pratade vi inget mer på typ ett halvår.. sen kontaktade han mig häromdan på nätet..
och han hade tjejen kvar.. men ville att ja skulle bli hans älskarinna...
ojoj tänker ju ja..
men de e alltid så delade uppfattningar om en sånn grej
många kanske kommer hata mig men detta är sanningen..

det som du som älskarinna kan stötta dig med är -
det flickvännen inte vet mår hon inte dåligt av
kan hon inte tillfredställa sin karl så hade han aldrig kommit till dig
han är ett svin och det vet du om.. men attraktionen finns där mellan dig och honom och lust är en del av "giftemålstalet"..
om han inte gör de med dig så blir de med nån annan..

men men ja vet inte riktigt hur de där blir.. han tycker de e skönt att prata med mig och frågade mig ida vad ja tyckte om honom så ja svarade ärligt
- ja tyckte han såg jävligt bra ut och att ja alltid hade tyckt att han hade haft en fin utstrålning, jätte trevlig men också ett svin som kan göra så mot sin tjej,, att änns överväga att vara otrogen för då kan iaf inte jag se nån framtid på nåt sätt med en sånn karl

hur som helst så åker hon till polen om tyå två veckor så vi ska träffas då.. :)
i can't wait cause he's just to fine.



PUSS OCH SMEK PÅ ALLA SOLSTRÅLAR I VÄRLDEN

ps. ja har fortarande inte fått tag på den ja vill få tag på.. :( .ds

<3<3


Kommentarer
Postat av: emelie

Love u !

2009-05-10 @ 19:20:39
Postat av: Anonym

vem vill du få tag på?

<3

2009-05-11 @ 00:41:22
URL: http://sofiafernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0