Oh lala

grattis morbror på födelsedagen!







______________________________________


inatt sov ja hos kusinbollen och rikurd



vi "sprang" (gick på riktigt men ja och kusin flåsade så de lät om att vi hade sprungit maraton :P)
och köpte chips...
haha

och sen såg vi på 40 days and 40 nights.. och ja hade med mig choklad.. och hon hade smörpopcorn

så de vart myspys med terrorbollen, kusinbollen och rikurdbollen med chips, choklad och popcorn! <3<3
got to love it..

och mamma ringer och väcker mig vid halv 10 imorse och säger att hon kan komma och hämta mig så då görs det

och ja gled med henne hem och käkade smörgåstårta.. ska förbi morbror sen också och fira honom lite.,.

men mr.R kommer kanske va där då så de suger!
ja e så arg på honom så ja spricker!
han har tagit sönder mig och knullat min hjärna och han bara halvhånar mig och bryr sig inte..
ja blir så less på folk asso!

USCH!



Glöm dina bekymmer för imorn kommer nya!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0