pretty bitch lights on, ugly bitch lights off

hello dollface!

igår va ja ledig och skulle till tyresö på dagen och va hundvakt med syster.. så hängde miss L på för vi skulle picknicka..
super mys va de..sen under heeellaaa dan spenderade vi på promenad med hundarna ute.. och bara gick och gick.. skit soft va de..
men på kvällen så va de planerat att ja skulle träffa en mr P men han hörde inte av sig så ja ringde han och han skulle ringa upp mig senare och de va igår kväll  och han har fortfarande inte ringt..

karlar betyder bara suck och stön :)

såå ja stannade kvar hos syrran och vi käkade midda sent på kvällen, myste med en grogg och gick och sov


ida så skulle vi möta upp nåra av tjejerna och bara softa.. de slutade med att vi satt på en äng nåra stycken och softade och sen drog iväg och grillade..

och sen följde ja med miss A hem med hennes kille och miss N..
så ví har bara softat, ätit chips och glass med jordgubbar :D love!

slänger in lite bilder från igår och ida..

bilder från igår:





bilder från ida:



jag med mitt våfflade hår.. höhö kanske inte syns så bra men i loved it



älsklingen :)


och imorn blirre jobb..

___________________________________________________________________



sug och svälj, trevlig helg!


<3<3


Kommentarer
Postat av: emelie

nu har jag krigat i nästan två veckor med att få tag på dig och så får jag höra att du bytt nummer?

2009-05-21 @ 21:22:37
Postat av: Sofia a.k.a Borka

haaalååå UPDATE kanske?

<3

2009-05-27 @ 10:54:35
URL: http://sofiafernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0