Tafs & smek! <3

okej en klubb med 25 årsgräns, snygga människor och min Pepi och hans mamma!
gotta love it

ja vart dyngplakat och dansade på scenen med en för kort klänning.. och spenderade för mkt pengar i baren,, hooka nåra nummer av allmänt sköna människor.. hoppas man kan ses och hålla kontakten,,

Mr.R... ja har inte mkt att säga där asso..synd bara

jeje hehe livet leker,, kommer inte jobba på mkt nu på 2 veckor.. hälften utav mig tycker de e as jobbigt.. och hälften tycker de ska bli skönt..


ajjjaaa men Pusskalas så länge.. grattis jonas..
vill pussa min kusin just nu!! bara snabbt!...

*SMACK* till mig kusin!



<3<3 Förresten

..-Du är väldigt vacker idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0