Hur ska det gå?

Skit jobbigt att bli drabbad av förälskelse.. om de nu e de man kan kalla de.
Håller på och tänker efter och grubblar hela tiden och ja kommer ingenstans,, tror ja e för sysslolös så de e derför ja blir mer och mer förvirrad.
Kärlekslåtar och halvtdeppmode är de ja orkar med just nu.. Har iofs levt loppan mestadels av sommarn och även fuckat min tidsrytm så på så sätt så kanske man e lite konstig i huvudet också.

Vi har ju gjort de ena och de andra och man undrar ju om de va nåt sånt som kan ha gjort att vi inte känns så spännande eller pirrigt längre, :/ eller?
Alltså jag hade kunnat vara spännande och pirrig med dig men ja får inte mkt att vara pirrig emot. Du ger mig inget motstånd.
Och man orkar ju inte knuffa på nån som slänger sig ner på marken direkt.

Små ljusa stunder dyker upp lite titt som tätt,
men ja kan heller inte tolka koder.. jag måste ha raka rör som miss F sa.

Just nu så reagerar ja på allt och analyserar allt.
Skulle vilja kunna bedöva hjärnan ett tag tills allt e bra igen.

Jag förstår dig mer än du tror.
Och Jag sa till dig att du inte behövde be om ursäkt jämt.. men nu får ja ingenting istället så på nåt sätt så hade man iaf önskat tillbaka dom där Förlåt smsen bara för att veta att du tänker på mig.

Även fast att när ja tar upp sånna här saker med dig under våra tysta telefonsamtal, så ska de bara vara en självklarhet att du tänker på mig. Du blir inte sur men lite tvär om att hur ja änns kan tänka nåt annat.

Jag saknar dig och hatar att sova utan dig.
Men ja vill ju inte falla för hårt heller..

Jag vill hoppas på att detta håller..
Men igentligen,, vadå detta?
Vad har hänt mellan oss igentligen?
Jag hoppas på evighet men i din röst så låter de som om de roliga är över innan det änns har börjat.
Jag skulle ju aldrig våga ta upp det här med dig för ja e rädd att sabba nåt..
men igentligen,, sabba vadå?


...Vad har vi?..
..Vad är vi?..
..Du sa att vi är Vi..
.. Jag sa vi är Vi..
..Vi?...


______________________________________________________________________________

Vi ställer frågor och jag är trött på mina svar
Men du finns i mina drömmar när jag sover

Jag vill förändra nån av oss
Men jag vet inte hur man gör

Jag andas in och det känns som första gången
Du håller om mig och jag vågar hålla kvar

På andra sidan jorden, på andra sidan stan
Finns ingenting att göra, jag har sovit hela dan

För mycket tid att tänka på allt jag ser hos dig
Jag vet att det går över men det är lika svårt för mig

Här finns så mycket vackert som jag inte kan se
Och om du inte saknar mig så har du dina skäl

Men älskling flyg till mig jag vill att du ska se
Var du än befinner dig
Har du en famn för mig?

Hur ska det gå?..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0