"Mina texter kan innehålla spår av kärlek"




Sitter norr om stan hemma hos miss C och miss D.
Åkte hit igår och lämnade krimskrams och myste med chips och dipp och Sunes Sommar :)
Idag har ja klippit miss C miss D och miss D's mammas hår :)
Alla vart super nöjda och då blir ju självklart ja nöjd :D
Men det blev klippning fram till sent på kvällen så jag blir kvar
här tills imorn och åker tidigt imorn hem för att packa för sen bär det av till Eskilstuna och min Älskling miss J.
Hoppas på en toppenhelg :)

Har känt av mkt kärlek från nära och kära idag.
Det behövs just nu kan ja säga.
<3
____________________________


Blir sjukt irriterad på allt folk som inte kan vara funtade normalt. i huvudet. 
Ba hallå börja tänk på hur andra människor känner och mår över erat agerande.

Gud vad jag hoppas att karma finns påriktigt.

Man vet ju själv att what goes around comes around ibland så..
Hoppas det biter er i ärslet hårt nån dag!
___________________________________________


Och DU är ett jävla jubel!!!!!
Vad fan vill du med mig igentligen?
Kommer du komma tillbaka som den du visade upp från början eller WTF.
Du psykar sönder mig fan.
Fatta att ja får fjärilar i magen så fort du ringer eller så fort det tutar i telefonen när jag ringer dig!
Jag fan vet inte vad ja vill med dig just för att du inte vet vad du vill med mig.
Ska vi träffa andra?
Ska vi verkligen bli vi?

GAAAH! :S

____________________________________________________________________





Älska mig som ingen annan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0