Kom ta min hand, Vi gör världen till vår.

Haha så fort det blir lugnt och saker börjar suddas ut lite så dyker du upp med en orkan av fjärilar och placerar dom i min mage! hihi


Känns som att de e ett spel ibland.

Men det känns ju även som att allt e dunder ärligt. Att mer ärligt går de inte att bli. Ingen tvekan.

Det är ju de läskiga.

Att ja e rädd att ja spelar mig själv ett spratt och litar på dig föör mkt.. :/


ÅH MAJ GOD ja tänker fööör mkt.

Jag e en övergrubblare/analyserare.. men fan va skönt de e att skriva av sig.

Fan att ja inte gör de oftare.

Fast nuförtiden blirre ju att man skriver om känslor oså för de e de som bubblar över ytan.

Att berätta om matriella saker och fritid är lite tråkigare.. fast endå inte men ja har så dåligt minne så ja glömmer typ saker ja gör..
Pisstrist.
Jag vill minnas allt fan, typ födelsedagar oså.. :S

___________________________________________________________________________


KENT - Utan dina andetag


Jag vet att du sover
Känner värmen från din hud
Bara lukten gör mig svag
Men jag vågar inte väcka dig nu

Jag skulle ge dig
Allting du pekar på
Men bara när du inte hör
Vågar jag säga så

Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
När du inte ser på
Och genomskinlig grå blir jag
Utan dina andetag

Min klocka har stannat
Under dina ögonlock
Fladdrar drömmarna förbi
Inuti är du fjäderlätt och vit

Och utan ett ljud
Mitt hjärta i din hand
Har jag tappat bort mitt språk
Det fastnar i ditt hår

Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
När du inte ser på
Och färglös som en tår blir jag
Utan dina andetag

Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
Om du inte ser på
Och genomskinlig grå
Vad vore jag
Utan dina andetag

Vad vore jag
Utan dina andetag

___________________________________________________________________________________


Du måste finnas. Du måste.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0