I'm Not The Same Kid From Your Memory!

Har börjat bli pirrig i magen och de värsta som finns är när man måste hejda sig när sånt händer pga den andra parten som flippar ur och gör en förvirrad.

(Vill bara ha sagt att allt som skrivs i denna blogg skrivs och kommer rakt upp och ner från en hormonell 21årig kvinna i sina mest förvirrade eller/och tråkigaste stunder.)

Mr.T är underbar på alla sätt.
Hans leénde får mig att lé även när vi är på varsin hemmaplan.
Det bubblar i mig när ja tänker hur go han är.
AAhhh ,, :)

 
_______________________________

Talade nyss med min miss N och hennes bebe kommer lite tidigare pga att tjockisen inte vänt sig i magen,, så hon kommer redan imorn. All lycka till henne och hennes lilla mirakel!

& ett Stort


Grattis till miss M till Sötaste Amanda! <3

_______________________


Sitter som ett offer för att hjärtat har fått vinna lite mer denna gången..
Magen pirrar och hjärtat skuttar till i hopp om att telebobon ska plinga..
Vetskapen om att du kan dyka upp är inte så stor i verkligheten men i drömmarna så e dom :D
Just för att ja vill tro på allt du har sakt.
Det är skit jobbigt med mig att om ja verkligen gillar nån så blir ja så rädd om mig själv så ja blir dum och vrång mot den som visar mig uppskattning och den som gillar mig tillbaka,
jag blir ifrågasättande, snäppet från avundsjuk, tappar andan och tänker inte klart för ja kan bli arg över nåt som inte alls spelar nån roll igentligen..

taggarna utåt igentligen.

Jag tror och vet att om man verkligen har tålamod med mig (vilket man verkligen måste ha för att ja ska veta att man gillar mig för att jag e jag) så får man de bästa av mig.

Jag talar av mina erfarenheter och de som bubblar upp i huvudet nu så.. att ja ska va helt 100 på detta är ju kanske inte sant men men.. ja e knäpp!
En sak som är säker är att ja kräver mkt bekräftelse och ömhet från den person ja har fattat tycke för.
Undrar hela tiden om de e jobbigt för motparten eller om de ska vara en självklarhet?! :S
Men det är väl ändå inget att fråga om?? :S


BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ


i helgas: så var ja fabulous med mina chicas och de blev alkohol, gamla vänner och uppträdande från bekanta:)

idag: vaknade ja upp av min sambo som kom och hämta mig från miss F och vi gled igenom sthlm nervösa som attan för att vi gissade ju bara vägen hem,, haha
men de gick som smör i solen och vi bara slog våra kloka hjärnor ihop och kom hem.
Jag tog en dusch UTAN översvämning i badrummet (rensade avloppet själv häromdagen nämligen :D)

Väl efter duschen så introducerade min sambo hennes ProAqua "städningsmaskin" för mig.. och sen bar de av till arbetet.

För att sen komma hem och bara vara ensammen ett tag.. sitter här fortfarande själv men ska nog lägga mig strax faktiskt.

_______________________________________________________________________





I wonder, how am I supposed to feel when you're not here..?




_________________________________________________________________


Why live life from dream to dream?
And dread the day
when dreaming ends..

___________________________________________________________________



You don't even know how very special you are


__________________________________________________________________







If you want to play it like a game
Well, come on, come on,
let's play
Cause I'd rather waste my life pretending
Than have to
forget you for one whole minute!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0