Vi ska va dom vi vill vara hellre nu än efteråt

Idag vaknar ja av ett mess från chefen som säger att systemet fortfarande e kaiko så ännu en dag att spendera hemma,, så de blev toast och sex and the city filmen (1an då självklart för 2an suger TYVÄRR!)
Och sen så städade ja hemmet och klädde om stolarna i köket och bombade
Ison och Fille - Ikväll e vi kungar..
den låten ger sånn sinnesro,, precis som Melissa Horn :)
Henne lyssnar ja nästan jämt på när ja skriver här :)
Hennes musik hjälper att pausa världen en liten stund :)

Sen har ja tagit en långpromenad med kusin,, Vi e ju fan rätt hurtiga nu,, :D
Så skönt att gå av sig alltså.
Och med kusinen så kan man prata om allt som dyker upp huvudet för hon vet ju hur knäpp ja e.. så hon blir ju inte förvånad över mina tankesätt :P
Använde även vikter på fötterna och varierade med handlederna..! SUVERÄNT :D

Kom hem as svettig och duschade, kollade på fångarna på fortet, sjukt roligt att de e tillbaka btw!
Och nu så sitter ja här!

Fick samtal från min chef på gårn och han ville boka in att ja ska jobba ( :D ) med anstiktsmålning en dag i september,, så de va grymt kul! :D

Och fick även samtal från McD så imorn ska ja på "inskolning" :D
_____________________


Måste bara säga:

-SÅ JÄLLA MKT MYGG ÖVERALLT NU SÅ MAN BLIR GAAALEEEN-

-Ska på Ken Ring på onsda med min Favorit miss F! Big it up!-

_________________________________________


Saker oting e så uttjatat om denna karln asso,,
Har inte pratat på hela dagen,, så ja gick med en såå jälla stark magkänsla att han faktiskt skulle överaska mig idag och dyka upp ! :D.................

Men Nej.




Jag vill ha dig Nu som jag hade dig Förut. :(

_________________________________________________


För mycket tid att tänka på allt jag ser hos dig..
Och om du inte saknar mig så har du dina skäl..





Kommentarer
Postat av: tina

ja de klart vi ska ;D

2010-08-24 @ 22:00:17
URL: http://tiiinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0