You smile, You smile...

Jahap.. då får man la ta och börja på ett nytt inlägg då..
har ju så sjukt mkt i huvudet så ja vet inte om allt kommer med här men ajja

är pank just nu

jobbet går relativt bra,, väntar på lönen så får vi se hur den ser ut,, har ju bara provision

har skrivit kontrakt fram tills maj med fritidsgården nu så de e skönt.

har ätit äggröramackor nästan varje dag nu till midda :P

favvolåt just nu är Etta James - At Last
http://www.youtube.com/watch?v=uVI254QGSQ4
så kan ni kolla klippet när beyonce sjunger den också!

hade planerat att åka till Eskilstuna till löningshelgen, men har en födelsedag och fira och ett jobb att sköta så ja vet inte riktigt hur ja ska göra faktiskt!

saknar iaf Miss J grymt mkt,, miss E och Mr N också,med fler! <3

ska iaf äta lasagne hos miss M på freda och ge henne hennes födelsedagspresent så här 2 månader för sent pga endast slumpmässiga träffar när ja inte haft den med mig :/
hon har några rocker snubbar som ska komma från gbg och se rammstein.. :(

hade jätte jätte jätte gärna velat sett dom asso.. men hoppas på att ja och miss M kan glida ner till gbg och se dom i sommar istället :)

det går svinbra att bo med Miss C.. hon är underverket i mitt liv! i love her!

gick ju lite rykten att ja och hon ska ha nåt ihop för att hon är lesbisk men dessa rykten är då helt felaktiga..

man kan säga att vi är gifta utan bevis och har ett förhållande som inte består av sex,, utan av kärlek och tillit bara :D


vill ju klippa håret nåt jävla enormt!
med mitt nya shampoo så blir mitt hår snustorrt typ så mitt hår står åt alla håll så mitt nya namn på jobbet är Penntrollet.. :D *lite charmigt* måste ja ju erkänna! :D

jaha OS nu ra.. super ointressant om ni frågar mig
btw så har ja blivit en sånn bloggbög!! ja kollar bl a Kenzas blogg, Bobbys, BlondinBellas :) love it.. älskar stiltips också..

skulle vilja hitta nån kurvig tjej som har stiltips också förutom min Fabulous miss T dåra såklart :D

btw så ska ja fotograferas som en gudinna med miss T,, som hjälp till hennes skolprojekt typ.. :D <3
hoppas de funkar lika bra som sista fotograferingen ja hade ! :D då satte ja allt fotografen behövde :D GOT TO LOVE THAT :)


ska förhoppningsvis försöka hinna förbi LA ISLA och fira Mr P/C också.. 

haha hur ska ja hinna med allt?? :O


jaaajaaa men nu vart de en liten uppdate på mitt liv..

ska försöka bli mer erfaren bloggare fan.. de e ju skönt som fan när man e färdig och de går ju fort som fan...

just fan.. nu blev ja påmind om träning..... :/

hahahaha


vill bada men ja orkar inte tror ja :/


livet e hårt mot dom hårda and you better recognize a real women!





glöm inte att lyssna på underverket
Etta James cutiepies <3

http://www.youtube.com/watch?v=uVI254QGSQ4



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0