Bring your A-Game allways swaggers!

heeysan hoppsan!

idag strålar solen och ja mår fantastiskt men e ruggigt proppmätt efter lunchen, det blev ju tre mackor och potatissallad :/

älskar mina kollegor måste ja passa på att säga!

_________________

Lönen blev inte den bästa.. det blir knapert denna månad och ja som hade hoppats på shopping!

det sög ju stenhårt
_______________________

Idag fick ja ett samtal av miss T och hon berättade hur hon hade på älvsjömässan stött på nåra fabulous chicks som tydligen läser min blogg :)

jag vart ju såklart överlycklig för ja trodde bara min mamma och nåra till av mina änglar som läste, för de e ju ingen mer som tjatar att ja ska uppdatera eller så!! haha

men hur som helst så har dessa skit coola phlikkor en blogg själva som ja gärna marknadsför här såklart
och den handlar ju om deras marknadsföring för smycken som är bland de grymmaste ja har sett..!

ska beställa fett mkt .. bl a cupcakes och svampar till my wifey :D

dessa är ju perfekta till present eftersom man kan säga till vad man vill ha så görs dom på direkten ,,

så här står de bl a i deras blogg.. -


http://www.pearlgeek.com/

Här är en sida där ni kan göra egna designer och sedan skicka till oss. Den e lite keff men ni vänjer er ;D haha. Eran ide kan ha alla färger och former.
Skicka bara in bilden till vår mail med ert nummer eller nåt så fixar vi den på NO-TIME.
Gå in på sidan, flippa sådära tills du e nöjd o skicka in ! - (copyright - yourswag.blogg.se)



http://yourswag.blogg.se/



Check it out & shop until you drop!

take care ladies!
you will here from me soon!
_________________________________________________________


jag måste också ta och passa på och marknadsföra min egna miss Ts stylingbok här

www.teluvio.blogg.se

där har vi kontakt info till henne

köp denna stylingbok för att få tips till nica frisyrer till tjejkvällen och festen och också se mig som modell! :D

got to love it!

check it out!

Hair's angels nya stylingbok - UTE NU!



______________________________________


igår kom mr M och hämtade mig på kvällen, vi drog in till stan och fikade.. och pojken-var-inte-för-blyg-för-att-våga-ta-en-kyss så att säga ;)

ja gillar honom men han kastar sig på mig som fan,, messar,, älskling ogrejer.. vet inte riktigt hur ja ska ta detta
har försökt säga till honom att ja vill ta de lugnt.. men men låter de endå flyta på så får man ju se vart de leder :)


nuu ska ja smoke och sen blire workwork!

<3<3 kisses and hugs to all the booboo's


Detta inlägg blir speciellt tillägnat

Da swagger ladies & Hair's angels
_____________________________________________________








Kommentarer
Postat av: Anonym

intressant,öppen och en personlig blogg, sånt gillar vi!! keep up the good work kollega! =)

2010-02-24 @ 14:22:56
Postat av: SWAG

aa de hoppsa vi att göra :)

2010-02-24 @ 21:28:16
URL: http://yourswag.blogg.se/
Postat av: Teluvio

Me heart You <3<3<3

söt du är min fabolösa älskling!



For the record this girls shows some badass skills on camera ;)



saknar dej massor får hoppas att vi ses snart <3

2010-02-25 @ 19:15:33
URL: http://teluvio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0