I rise, I rise, I rise

hej hallå!

nu är ja hemma igen från jobbet!

träffade miss E's pojkvän efter jobbet
haha de e så hysteriskt kul för han är mörkhyad och hon kallar honom Marabou hahaha och dom e så himla gulliga tillsammans.. han kallar henne Shemale..

ah hysteriskt roliga är dom iaf :)

____________________

efter jobbet också så avbokar ja min sleep-over hos Mr D.. kanske tar det imorgon.

och jag får reda på att min internet sladd har blivit sönder tuggad och jag blir hemma själv ikväll.. så ja va mindre glad över det.. men nu snor ja grannarnas internet... i smyg! :P

och när ja och min jobbarkompis väntar på tåget så ser ja en jättesöt kille men tänkte inte mer på de..
sen sitter ja bredvid honom och han har stött på en vän så dom sitter och pratar och då frågar hans vän honom

-hur var de på psyket da?

:S hahaha i have done it again!!

ska alltid lägga ögonen på offer! haha..


ja har många nära och kära som har legat på psyk.. det är inget fel med det.
men han hade ju haft drogmissbruk och liknande och man kan ju inte göra annat än att tycka att de e konstigt att han sitter och pratar om det i en proppfull pendel under rusningstrafiken.

Sen på tunnelbanan så träffar ja min farbror :)
han såg mer hälsosam än förut och han berättade att han va personlig tränare på ett gym i närheten av där ja bor! :D

så han sa till mig att ja kunde komma dit och träna gratis! :D
så nu jävlar - beach babe 2010! -
__________________________________________

imorgon är det löning så det blir fika efter jobbet med miss E. det kommer bli så mysigt!
_____________________

jag vill fan förstora mina läppar.. :/

............................................

jaaajaaa men nu ska ja lägga mig och softa ner och sen blire nog bara film och sova..
SKAA SOVA TIDIGT IDA!!

________________________________________






Does my sassiness upset you?






Kommentarer
Postat av: Teluvio

it humbles me!



hur var de på psyket da?



:S hahaha i have done it again!!



ska alltid lägga ögonen på offer! haha..



HAHAHA

Klockrent! hahah nämen gummsan då i know the feeling meeting psyco guys =)

2010-02-25 @ 19:17:41
URL: http://teluvio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0