Pure Star

Igår så träffade ja mr M :) (han har den skönste stilen, fin bil och de vackraste gröna ögonen!)
och de va bland dom bästa dejterna ja nånsin haft för att de klickade så bra!
Vi skulle ha gått på bio men pga av detta äckelväder så fick ja sittapå pendeln i flemingsberg i 45 min.
men han väntade endå på mig och vi åkte iväg och letade efter nåt fik istället.
Dejten innehöll mkt skratt men som endå slogs över till allvarliga samtalsämnen.
helt lovely
han körde hem mig och vi stog också och tog en cigg efteråt och sen gav han mig en lång kram och messade mig sen med de gulligaste messen,
om hur han känner för mig, att ja e mysig, hur han känner att de klickade så bra och hur han ler när han tänker på mig.

HELT SÖT! :D

han har hört av sig under dagen ida också,, ja hoppas på detta men kommer verkligen ta de så himla lugnt med denna karl nu.
Men det är nåt han också vill så det känns bra :)
__________________________________________________

Känns så grymt skönt att man har ett stabilt liv nu äntligen!!.. Jag tackar gudarna att ja har min fru nu.
Mitt liv känns värt nu.
Men de blir så himla jobbigt när man tänker på hur bra man har de..
för de kan likabra slå bakut som vanligt :/

vill må så här bra resten av mitt liv!!
____________________________________________

Kom till jobbet ida HEELT otaggad.. vi va 3 pers på jobbet bara.. men endå så fick ja ööver medel på hur många lotter vi ska sälja och ja sålde mitt personliga rekord med 12 st på en timme :D

______________

idag kom domen angående vårdnadstvisten mellan mamma och pappa angående min lillasyster då .. och vi vann :D

all kontakt som pappa har sökt att få med henne avslogs helt det också.

så de känns jätte skönt. :)

_____________________


Hey there pure star lets go way to far
come a little closer
I like
hot looks up and down
with dancing on sleazy ground
bet you wanna get it on
I like I like


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Stay Fab.


Kommentarer
Postat av: Teluvio

min vackraste älskling!

Låter som världens dejt juh, hoppas allt forsätter att gå bra,

You must tell me more ;)



Love love love <3



2010-02-24 @ 11:47:13
URL: http://teluvio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0