Deppmodekväll


Jag mår depp just nu..
Jag känner mig missbildad, för fet för att funktionera och ful och äcklig.

Såg strandbilder på mig och ja trodde ja skulle kräkas..
Usch!!.. hur kan folk änns vilja prata med mig.. så hemsk känner ja mig

Vart finns min stora kärlek och vart hör ja hemma?

Bara bajs..

Det är så jobbigt att man ligger på kvällarna och tänker hur man dagen efter ska upp och motinera och äta regelbundet och rätt.

Men ja kommer inte till skott..

Jag vet precis vad ja vill börja göra!!!..

Äta atkins, börja jogga/simma på morgonen och gymma.

EXAKT DOM SMÅSAKERNA VILL JA BÖRJA MED MEN DE BLIR INGET!

Har ingen vän häromkring där ja bor heller som man kan bli pushad av.

Allt bara suger just i denna sekund.

Stranden, Foton, Migsjälv, Killar, Salem.. allt suger för tillfället

________________________


Går under jorden nu och ser en film.

Har lust att bara stänga av telefonen och försvinna men de e för mkt akutsamtal som kan komma som ja måste ta.. :(

_________________________



Allt känns så hopplöst just nu


Kommentarer
Postat av: Maria

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-06-30 @ 11:27:42
URL: http://mariavm.blogg.se/
Postat av: keshia

Hello darling jag hittade hit :)



Joooo jag bor i närheten och jag vill ocksååå, jag tycker vi kan träna tillsammans

2010-07-02 @ 07:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0