Walk Walk Fashion Baby Work It Move That Bitch Crazy!

Hillu alla prinsessor och prinsar!

Jag mår bra, har bara slappat hela helgen med min favorit karl.
Förutom när han glömde sin portnyckel hemma när han skulle möta mig i lördags natt. Så vi fick stå och skrika på hans grannar tills nån kom och öppnade..
det är väl en insident som måste skrivas in agngående helgen

Har en grym värk i ryggen, det är som ett knivhugg mellan skulderbladet och ryggraden.. inte mysigt!!
Har en tid till vårdcentralen nångång i april,, hoppas ja får stopp på det här !! :(

På tisdag nästa vecka har ja planerat upp mig att gå på fest med min fru, det ska bli mysigt att umgås på det sättet igen :D haha va ju ett ta sen man festade över huvud taget! :P


Sååå skönt att få pengar,, ja dör fan av att vara pank, ångern från postkod kommer nu till denna månadenslön så de ska bli nice och se hur mkt ånger man har fått... äntligen

har ju fått en ny anställning nu,, ska börja jobba på ett företag som hjälper folk med deras ekonomi med att hänvisa dom till våra rådgivare som vi har på vårat kontor. så att säga.. ska bli jätte roligt :)

Men kunde inte börja på direkten för mina chefer på postkoden ville ha kvar mig dom två veckorna som ja har uppsägning så de suger ju,,

men men,,

Vill ha så mkt kläder från GinaTricot.. härreguud!,, ja glider in på deras sida hela tiden och bara strålar av den sommarglädje man får av deras kläder just nu!


:'( natty vill ha summer in the city!


PÅTAL OM THE CITY ,, så kommer ju sex and the city 2 ut på bio!!

VILL INTE MISSA!
SKA INTE MISSA!
GOT TO LOVE SEX AND THE CITY! <3

___________________________________________________________


Love it or hate it?

:S


Kommentarer
Postat av: Teluvio

hihi okis :)



LOVE IT! <3

2010-03-24 @ 01:15:55
URL: http://teluvio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0