I'll be seeing you

i fredags så var jag på arbetsintervju som ja kommer höra av på mån, tis om jag får det.
Sen mötte jag upp mr 30 som vi kan börja kalla mr M ... och vi drog hem till mig och sov tror jag,, håller inte större koll på dagarna längre hehe

igår var det jobb på gårn med lite ungdomsdrama, med pojkvänsproblem för vissa och lite vandalisering,, som jag fick styra upp själv.. vilket jag i mitt snuviga humör är stolt över mig själv med.

vid ett samtal med en av ungarna så tjuvlyssnade min härliga jobbarkompis på,, och hon berömde mig sedan efter mitt samtal och tyckte att den pojken som annars har myror i rumpan,, stog still i respekt och lyssnade på mig. och tog åt sig av vad jag sa,,

..

(usch ja e så kittlig i näsan så ja gråter hela tiden,, blir svårt att se skärmen hehe)


sen efter jobbet så kom mr M till mig efter en grabbkväll på stan..
och vi mös bara med tända ljus för att sen slockna som stockar.


idag har varit en överchill dag med mys i sängen med min favorit karl, film och grilladkyckling
för att han sen skyndade sig till biljard med grabbarna sina
sen på kvällen har det bara varit slappymode i sängen med ostbågar och hustru :)

filmen ikväll hette "Ray" och handlade om Ray Charles, musikern.,, värd att se
vilken också påminde om Tina Turner filmen,, "What's love got to do with it"
även den grymt värd att se!
________________________________________________________

Ska på mr M's 30års fest nu till nästa lördag.
Kommer ju jobba 18-23,,
men det ska bli skönt att komma när alla hans vänner redan kommit och alla fått i sig lite alkohol.
Blir lite lättare att smälta in då kanske hehe..
___________________________

Det känns så himla skönt nu med denna mr M ,,
ärlighet, skratt, uppmuntran, tillit, gentlemannahet, skönhet..
allt kom i ett enda paket med denna karl.

Det känns riktigt bra :) 

En skit grym men även ekonomisk present(?) skulle sitta bra i 30 årspresent till honom.
Vill ju att det ska gå hem med hans vänner också.. så man får ett plus i kanten ..:P

MEN SÅ, VAD SKA JAG GE HONOM :s?!! 

förslag skulle underlätta nu kära läsare! träd fram ur mörkret och ge mig tips 
och börja även kommentera.
blir alltid lite extra push för mig att uppdatera mig här då :P :D

.....................................................................................................................................


I found a dream
that I could speak to
a dream that I can call my own
I found a thrill to press my cheek to
a thrill that i've never known
Oh yeah yeah
You smile
You smile

Oh and then the spell was cast







Kommentarer
Postat av: Teluvio

booboo <3

:D

2010-03-18 @ 21:09:57
URL: http://teluvio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0